Dank je, titanium draagt erg lekker en formaat was zeker ok, nog is ff over nadenken
Deze Panerai Radiomir gepast. Ik heb niet eerder bij Panerai gekeken maar deze greep me echt! Echt een mooi horloge.
Kan ook overal bij. Bedankt voor de nieuwe inzichten @MannetjeMar
Graag gedaan Patrick En deze staat je goed
met dat zwart lederen bandje icm de wired lugs
Wat doe je bij 40 graden Celsius in Valencia?
Uiteraard horloges passen
Heb veel in gedachten om voor te sparen of nu te kopen.
Op de wishlist nog veel van Tudor, maar ook Squale, Echo Neutra, Timex en Hamilton. Maar uiteraard ook Longines, blijft wat mij betreft een mooi merk met een nog steeds goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb al eens de Spirit gepast in 40mm met groene wijzerplaat, maar nu de nieuwe Zulu Time in 39mm gepast
Had al eens de Zulu Time met groene bezel in het grotere formaat gepast. Dit past veel beter om mijn 17cm polsen. Toch wel enthousiast

Echter tevens de nieuwe Flagship Moonphase gepast in 38,5mm. Wat een mooie wijzerplaat, zeker in combinatie met de vergulde indices en wijzers

Beide met 15% korting op te pikken. Toch maar even een nacht over slapen

Die is wel mooi hoor
Lekker zeg! Congratz
Zelf draag ik die klassieke portofino al 7 jaar met veel plezier
Mooie klokjes die je gepast hebt
Ik vind die Omega Ultra Deep echt een heel gaaf horloge. Qua specs lijkt het een monster van een ding te zijn maar als ik hem zo op jouw pols zie, kan je hem prima hebben! Hoe zat het? Viel het mee op de pols?
Deze ook rond de pols gehad.
De zwarte variant had 30% korting bij de AD aangezien het de versie was die niet voorzien is van saffierglas.
Aan de andere kant spring het rood van de bauhaus variant er prachtig uit, ook al is het subtiel.
Nog even laten rusten en eventueel binnenkort de knoop doorhakken
Gaaf horloge!
In Nederland gepast?
Ja tof horloge, in Spanje gepast.
Vanmiddag eens een kijkje bij Gassan in Rotterdam wezen nemen. Mooie winkel, vriendelijke mensen. Nog niet alles ligt er. Wel al veel van Omega en Tudor. Rolex volgt later. Ze hebben ook een pre-owned hoekje.
Paar mooie horloges mogen passen. Niet overal foto’s van gemaakt.
zo mooi
Ja echt een gaaf horloge! Je moet wel spierballen hebben want hij is wel echt heel zwaar!
Die heb ik
haha