Wat heb jij gepast?

Dat kan ik zeker beamen!

Gister een dagje door Amsterdam gewandeld en wat horloge winkels meegepakt.

Hoop moois gezien

Gassan:

Seiko Boutique:

S & C:

IWC Boutique:

Keuzes, keuzes

19 likes

Toch wel gaaf hoor, die Petronas IWC.

2 likes

Ja dat vind ik dus ook, maar mis wel de optie om er een stalen/titanium band op te dragen.
Dat houdt mij een beetje tegen.

Prachtige Hamilton

Wat is je Polsomtrek? Vrees dat ik ook eens een shunbun moet gaan passen

Oh, ik zou hem juist niet op titanium willen. Dat rubber vind ik heel tof op deze.

1 like

Rond de 17 cm. Door de vorm van lugs kon ik deze GS goed hebben. Twijfel zelf alleen nog wel omdat ik een iets kleiner formaat wel vaak wat mooier vind. Maar hij past prima.

Sowieso gaan passen.
Echt een prachtig model.

@flowert ja eens band is top, maar het idee dat ik nog een beetje kan afwisselen met titanium vind ik wel een fijn idee

1 like

Maar dan ga je er om foto’s te maken toch

:thinking:

Deze heb ik trouwens ook nog gepast.
Zie het verschil :smile:

.

Die 38mm zou mij wel bevallen ben ik bang :sweat_smile:

Zo mooi.

17 likes

36 Toch?

1 like

37 en 40 dacht ik.
@Brick mag niet groter dan 38 hebben we afgesproken. :wink:

Sweet spot :smile: 37 dus zeg maar.

3 likes

Prachthorloge. Goeie grootte, quirky en extreem herkenbaar. Ik ben fan. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik denk dat de witte mij iets meer aanspreekt maar nu twijfel ik toch.

Speciaal voor jou heb ik daar ook een foto van :smile:

Voor mij doet wit het bij dit horloge helaas niet.

5 likes

Leuk horloge!

8 likes

Baas. :pray:t2:

hoff

Ik vind 'm nog altijd prachtig, maar… dat goud heeft net iets meer. Of misschien ligt het aan de band, maar toch.

3 likes

laatst bij een presentatie van Ming watches geweest.
Was zelf altijd heel erg benieuwd naar het Merk. En ergens trekt het me alleen ergens had ik er ook meer van verwacht weet nog steeds niet helemaal waarom.

De prijzen verschillen ook nogal van 4k tot de laatste 61k. Daar was voor mij ook een beetje het onbegrip dat ik nou niet echt een verschil zag in afwerking of iets. Kwa materiaal is er een verschil maar verder niet.

8 likes

Laatst ook even binnen gestapt bij de VC boutique in Amsterdam. Zeer vriendelijk ontvangen en deze twee mooie horloges gepast.

15 likes

Niet gepast maar wel bekeken op het vliegveld van New Delhi. 9800 euro… wel erg fraaie titanium skelatized Monaco.

11 likes