Wat heb jij gepast?

Lage lugs. Altijd goed voor het comfort.

Nog eens binnengestapt bij een andere lokale dealer om diezelfde Mido te bekijken. De verleiding om te kopen was heel even groot. Maar eens het opviel dat de prijs in de winkel €400 hoger lag dan nieuw op c24, en korting “eventueel kon geregeld worden, maar enkel na een geschiedenis van meerdere aankopen”, toch de kaart maar snel teruggestoken. :smile:

Wel deze nog eens gepast voor de maat. Zenith viel heel goed mee qua grootte. Wel verre van de uitvoering die ik zou kiezen.

Mustang editie van de chrono. Ook nog nipt haalbaar qua grootte maar dan moet het op een andere band, deze was veel te stijf bij de aanzet en liet gaten aan de pols.

Maar deze was echt leuk. Goeie grootte (klein voor het merk, draagbaar voor mij :upside_down_face:), toffe vorm. Ik geloof dat het wel een automaat is, een dunnere manuele was leuker geweest.

9 likes

Een dunnere manuele is altijd leuker.

1 like

Ben niet zon Breitling fan, maar deze twee zijn wel heel leuk. Vind de vorm van de subdials erg leuk. Maakt het net anders. Gekleurd wijzertje is vaak ook wel tof.

1 like

ik ook niet, maar de laatste tijd hebben ze wel echt gave chrono’s. Die pistache is ook heel tof!

1 like

Nu nog een kleinere diameter en dunner horloge en dan wordt het wat.

1 like

Heb je een favoriet alternatief?

(kijk soms ook weleens naar een chrono)

Twee weken geleden luchthaven van Athene. Kreeg gelijk een flinke klap korting aangeboden, maar zo’n uitgave is momenteel niet aan de orde :sweat_smile:

18 likes

Allebei toch net niet.

15 likes

Net wel:

11 likes

Poah leuk ding toch. Wat was de aangeboden korting? Ik ben daar over 2 weken :eyes::joy:

Tag heuer F1 omgehad, ondanks de grote diameters vielen zij kleiner/mooier dan gedacht

7 likes

RRP staat op 6200, zonder enig onderhandelen bood ze hem me aan voor 4700.
Ik heb ook haar kaartje nog en mocht haar bellen of een berichtje sturen als ik me bedacht, dan zou ze hem me voor die prijs laten leveren bij een Breitling-partner hier lokaal.

1 like

De quartz chrono heb ik jaren gehad. Lekker robuust horloge dat toch idd prima draagt.
De nieuwe auto/chrono heb ik nog niet in handen gehad. Ook wel 'n beetje benieuwd naar. Vind het best een goed gelukt en stoer ogend horloge.

1 like

De IWC Mark XX :thinking:

Hele vette band. Echt mooi en zit hel fijn. Het horloge ligt lekker op de arm. Verder vind ik de kast en wijzerplaat een tandje te simpel in de afwerking, maar dat is ook de stijl van het horloge. En dan het uurwerk. Voor dit geld verwacht ik toch wat meer nauwkeurigheid. Schijnt verder wel een degelijk uurwerk te zijn want ze zien deze nooit terug heb ik met bij de AD laten vertellen. Weet iemand hier wat meer over?

8 likes

Ik ben al wat langer gecharmeerd van de seamaster 300. Met de witte plaat en op rubber lijkt het me een mooie zomerklapper en voldoende ‘‘anders’’ dan mijn andere duiker (sea-dweller). Daarmee omzeil ik dan ook gelijk die stalen seamster band waaraan ik maar niet kan wennen.

Nu liep ik zondag op Schiphol de zilveren no-date SMP tegen het lijf en dat vind ik in het echt toch ook wel een heerlijk horloge. Misschien niet zo zomers als de witte plaat, maar wel lekker ‘‘anders’’. De plaat en band zijn irl echt heel goed gelukt.

Keuzes, keuzes…

10 likes

Je mist de mooiste mijn inziens!

Deze komt, doordat ik nu wel eens een volledig rosé gouden dresshorloge te willen (zoek funds :slight_smile: ), te koop

13 likes

Is zeker een mooi horloge, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat two-tone niet helemaal mijn ding is.

Naar welke dresser ben je op zoek? Een dresser ontbreekt ook nog in mijn collectione.

2 likes

Zijn een aantal kansmakers :stuck_out_tongue:

Helemaal mee eens. De foto doet hem te weinig eer aan.:grin:

1 like