Wat heb jij gepast?

Leuke stad en fijne AD :ok_hand:t2:

1 like

Supervriendelijke mensen (bij de AD en in de rest van de stad)

1 like

Jah echt zo. Wij zijn wel fan van Denemarken. We gaan nu met regelmaat een weekje die kant op :heart::ok_hand:t2:

1 like

Wij hadden twee jaar geleden een rondje langs Legoland-Kopenhagen-Helsingor gedaan naar Aarhus toen gemist en dat nu ingehaald. Echt een aanrader inderdaad. We hadden het gecombineerd met Oslo maar dat is een stuk minder leuke stad (en AD). Aalborg is ook zeker de moeite waard als je er nog niet geweest bent (en ook weer met een Rolex AD)

1 like

Nee Oslo geen aanrader? Stond/staat eigenlijk nog wel op de lijst om eens heen. We waren deze zomer vakantie nog in Noorwegen maar Jah west kust langs de fjord gepakt.

Na kerst zaten we een weekje in Aalborg idd leuke stad. Daarom gaan we dit jaar weer naar precies het zelfde appartement na kerst. Ben daar toen het AD wel binnen gelopen. Maar werd toen niet echt naar me omgekeken. Was ook iets van een borrel dus gelijk weer naar buiten gelopen. Misschien nog eens een keer proberen.

1 like

Ik vond de verkoper in Aalborg heel vriendelijk, maar wellicht had hij niks beters te doen op dat moment :grin:.

Oslo is vooral een grote stad: duur, druk met veel toeristen (ook van de cruiseschepen) en ook wel zwervers en drugsgebruikers op straat, en dan niet alleen middenin de nacht maar ook gewoon om een uur of 7 ‘s avonds. Vond ik met mijn kinderen erbij wel minder prettig. Maar de musea zijn zeker de moeite waard en de sfeer overdag is prettig.

Mocht je er nog niet geweest zijn dan was mijn persoonlijke highlight van Denemarken trouwens het Louisiana museum ten noorden van Kopenhagen :ok_hand:

1 like

Jah toerisme en cruise schepen in Noorwegen. We hebben er behoorlijk wat van mee gekregen een paar weken terug. Het is echt wel ontdekt, zonde. Qua natuur Noorwegen, maar voor de rust Zweden, Finland en Denemarken buiten het hoog seizoen. :ok_hand:t2:

1 like

Afgelopen week voor het eerst de AD binnen gestapt om een speedmaster te passen, al jaren in mn hoofd om er ooit een te kopen, maar nooit om de pols gehad. Ergens hoopte ik dat het zou tegenvallen, dat zou financieel een meevaller zijn haha. Maar hij was nog beter dan ik had gehoopt.
Nu toch eens kijken naar hoe en wanneer we deze stap gaan zetten…

15 likes

9 likes

2x de glassbox, écht een mooi horloge. Welke wint?

13 likes

Zwart met lichte subdials.

3 likes

Ik ben bevooroordeeld. De groene GS!

1 like

FTFY :crazy_face:

11 likes

Man man, ik blijf dit model zo ongelooflijk fraai vinden. Stalen bandje erbij en tomtiedom, paraderen maar

2 likes

Yes! Lekker! :star_struck:

Voor mij toch de reverse panda!

2 likes

:point_up_2:+1

2 likes

Gisteren in de Seiko boutique aan de Heiligeweg deze, de m.i. mooiste Vanac, als spat het niet echt van de foto af.

1 like

Hier vind ik dat de JLC en de OP er toch positief tussenuit springen. Vooral de OP is echt een mooie tint groen, zonder reflecties of sunbursts die afleiden van de essentie. Het is gewoon een heel mooie plaat :ok_hand:

2 likes

Rondje dealers in Kuala Lumpur gedaan (kan je wel een paar dagen mee vullen, elk merk heeft hier wel een boutique).

Wat highlights:

13 likes

Indrukwekkend Jorne. Welke heeft de meeste indruk achtergelaten?

1 like