Met
Hij is mooi, maar ik mis wat de heritage bij de meeste Oris modellen.
Die Oris is leuk, maar deze ook.
Ooit was ik ervan overtuigd dat ik een tank wou.
Uiteindelijk kwam ik erop uit dat dat dan eigenlijk een handgewonden Louis hoort te zijn, maar voor dat geld kan ik heel wat anders kopen…
Ik kan me maar niet over dat triestig stukje plaatstaal als caseback zetten.
De alpina kost €4-5k. Daar vind ik andere leuke dingen voor .
Ja, en die ronde peseux…
Left wing rechthoekig monster, waar ik geen punten mee ga scoren…
Zo fout dat het soms leuk wordt, dat merk…
Ik vrees dat ik beter me koest houd tot ik het geld heb om volledig mijn goesting te doen.
Meestal is dat ook ook mijn conclusie, maar dan sta je vaak lang droog.
I know, en er heeft zich vandaag uit het niets een vastgoed-dealtje aangeboden dat ik misschien voorrang geef.
Dat probleem ken ik ook.
Intussen heb ik tot mijn scha en schande ook al moeten erkennen dat ik maar in 1 huis tegelijk kan wonen en dat hele dagen grasmaaien ook niet mijn favoriete hobby is.
Maar ja, eens je ‘t hebt, waarom weer verkopen?
Misschien maar eens een huurder zoeken…
First world problems suck.
Wat kost mijn aandoening?
Deze tank louis met JLC handwinder in de meest prachtige rosegouden kast met perfecte proporties kost 14.400 list. Maar ze zijn te krijgen vanaf 11.500 grijs.
Medium of large?
Dit was ooit de large, dat is dezelfde maat als de tank must met de gekleurde wijzerplaten. Omdat er nu een ‘large’ is met een automatisch uurwerk, hebben ze deze medium genoemd.
Ik vind deze qua uurwerk veel interessanter, want historisch verantwoord (handwinder) en een JLC uurwerk.
Pohhh zo gaaf deze! Op jouw pols?
Neen, is een internetfoto.
Maar als je die gezien hebt, lijken andere tanks plots maar klasselichte afkooksels…