Wat heb jij gepast?

Aqua terra erg mooi maar dan wel met de blauwe plaat. Zit helaas voor mijn gevoel erg dicht tegen de OP 39mm met blauwe plaat aan die ik al heb. De andere nog niet gepast. Maar dit was dan ook in de Breitling boutique. Geen tijd om de andere af te gaan

1 like

Vandaag gepast:

  • Rolex Sub no date
  • Rolex Yacht Master (blauw)
  • JLC Reverso Grande
  • Tag Heuer Monaco (blauw)
  • Tag Heuer Monaco (wit)
  • Tudor BB Steel (zwart)
  • Breitling SuperOcean 2 (blauw)
  • Blancpain Fifty Phantoms (blauw)
  • IWC Pilot (blauw)

Conclusie: Ik heb echt helemaal niks met Rolex, vind ze saai en inspiratieloos. Echt niet mijn ding. Het gaat de Monaco worden :slight_smile:

5 likes

En toch is dit de eerste zin van jouw conclusie. De kracht van het merk. :sunglasses:

Wat vond je van de BP Fifty Fathoms? Daar ben ik benieuwd naar.

2 likes

Haha, ik begrijp de idolatie hier op HF voor het merk gewoon niet echt, eerder ook al wat verschillende modellen om gehad en het doet mij dus echt helemaal niks. Bewust ook mijn reeds bestaande aversie naar achteren verdrongen en met een open mindset een paar geprobeerd, maar nada! Veel personen hier reageren in topics met ā€œUiteindelijk wil je toch eenā€¦ā€ en ik begrijp daar dus echt niks van :joy:

De Blancpain vond ik erg mooi, maar had geen wauw factor. Ik houd van eenvoud in horloges en dat heeft deze zeker, maar iets te gewoontjes wat mij betreft.

1 like

Leuk lijstje :+1:t2: Waar heb je die allemaal kunnen passen ? Was dat in 1 winkel ?

1 like

Burger en Martens in Maastricht, twee winkels naast elkaar :slight_smile:

1 like

Super :+1:t2: Ben benieuwd want er zijn er vandaag meerdere die voor de Monaco gaan dus misschien een mooie deal sluiten met een man of drieā€¦heren @Boetje en @Vespaed kom er eens in !

1 like

Ik ga er een herinnering aan vast plakken dus haal hem waarschijnlijk met het gezelschap in Monaco. :slightly_smiling_face:

5 likes

Wat sprak je wel aan van dit rijtje?

Monaco en de Tudor, maar heb al een Tudor (BB41) en vond de Monaco echt wat anders en uniek.

Deze gisteren omgehad:

was erg benieuwd naar de 42mm diameter maar dit viel erg mee zoals je kan zien:

Op staal vind ik de nieuwe seamaster echt veel te lomp maar op rubber vind ik het toch wel erg gaaf. Vooral deze S/G versie.

8 likes

Ik hoor wel eens dat ie niet zo lekker draagt vanwege de kastvorm. Ik vind het wel een mooi horlogeā€¦

Loop normaal niet zo warm van een seamaster, maar deze op rubber? Pfoe :ok_hand:

1 like


te lang gewacht en paar dagen later verkocht :neutral_face:

5 likes


Het is een topper!! :sunglasses:

12 likes

gepast en gekocht!

12 likes

Zeker! Als hij rond de 3k was zou ik hem serieus overwegen. Vind hem nu wat duur voor een horloge op rubber.

Heel mooiā€¦ proficiat

1 like

Ik zou ook voor blauw gaan. Kan ook aan de foto liggen.

Alles in verhouding idd.
Yachtmaster op rubber is ook goed aan de prijs. :wink: