Wat heb jij gepast?

Gaat je de zwarte versie denk je zoveel meer doen dan de witte die je in bezit gehad hebt? … uiteraard qua kleurstelling compleet verschillend maar toch ook weer zo erg hetzelfde… zou de zwarte versie je toch uiteindelijk ook niet tot een verkoop overwegen? (Weet uit een eerder topic dat je deze overweegt tav het overlijden van je ouders en in dat geval zou het wel mooi zijn dat je een horloge voelt waar je jezelf ten alle tijde goed bij blijft voelen) :smiley:

De navitimer vond ik nog verassen gaaf! Alleen de sub dials en two tone vind ik minder…

5 likes

Grootste probleem is dat hij erg dicht op mijn zwarte GS Hi-Beat zit. En die gaat niet weg.

2 likes

Bezoekje Breitling Boutique op Schiphol vanmiddag. Time to spare dus wat gepast.

De nieuwe duikers zijn erg cool en redelijk gunstig geprijst… de zwarte is safe, maar de oranje dial lijkt me perfect voor de zomer!!

Toen door naar de Navitimers … Wow! Positief verrast. De zwart heeft teveel overlap met me ST1, maar die blauwe was liefde op het eerste gezicht! :heart_eyes:

Weer wat om over na te denken … :thinking:

16 likes

De blauwe Navi of een Superocean Blacksteel met blauw dial :heart_eyes::heart_eyes:

Ik was ook erg verrast door de Navitimer!

Alleen hang wel een prijskaartje aan zeg :sweat_smile:

5 likes

Dat kunt jij laten afhalen :roll_eyes::roll_eyes::rofl:

2 likes

Vorige week samen met @HorlogeHalle naar Ace in Amsterdam geweest om zijn BB58 op te halen.
Deskundig en vriendelijk geholpen door @Captaingingerbeardd
Voor het eerst een BB58 gezien en omgehad en snap nu waarom deze zo geliefd is. Een superklok!

Daarna deze:


Ik ben niet echt van de two tone, maar deze is toch wel fraai!:heart_eyes:

Toen een persoonlijke favoriet gepast, de Tudor heritage chrono. Wat een kanjer!


Schitterend mooi horloge, erg mooi om de pols en een prachtige kleurencombinatie :yum:
Reden genoeg om e.e.a. van de collectie naar het blauwe gedeelte te verhuizen om de pot te vullen en hiermee deze mooie Tudor aan te schaffen.

9 likes

Precies goed omschreven Peter!
Moeten we vaker doen…nee, niet vaker, want dan krijgen we een draaikolk en de huishoudportemonnee.
Mooi spul gezien, gevoeld, omgehad.
En nu het strakke plan volgen: dumpen, safen en dan boehhhhhm,… Aanschaf nieuweling!

:+1:

1 like

Kijk al een tijdje naar een nette maanfase en onlangs enkele gepast waaronder die van Moser. Blijft een mooi merk, maar helaas zijn ook deze modellen te groot:

Vermoed dat deze beter is qua maat met zijn 40,8mm.

7 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
One off helaas. Wel erg fraai

9 likes

Ook 42mm,… dat is gewoon te groot. Althans vind ik. De donkere plaat helpt natuurlijk wel, maar vind bijvoorbeeld de ALS Moonphase met zijn 40mm al redelijk aan de grote kant.

Ben normaal trouwens niet van roodgoud en zwarte platen, maar dit was toch niet verkeerd. Enkel toen ik ze beide naast elkaar had (de witgouden kwam pas later op tafel) was het toch duidelijk dat de witgouden een paar streepjes voor heeft (voor mij).

5 likes

40mm is groot genoeg idd. 39mm nog beter.

Wel mooi hoe de kast is gevormd, kijk voor de grap even rond 7:40. Dat zijn toch wel de puntjes op de,…

5 likes

Vind het sowieso mooi spul wat ze maken.
Jammer dat er geen NL dealer is waar je wat modellen kan passen.

2 likes

Oef, wat is die Lange&Sohne moonphase toch prachtig, helemaal met deze zwarte plaat. Echt een droomhorloge…

1 like

Die eerste is wel heel tof!

1 like

Vandaag het volgende gepast:





Maar (vooralsnog) zonder NA naar huis. Bezinningsperiode…

7 likes

Hopelijk komen de foto’s door, maar een aantal mooie horloges gepast de afgelopen weken!

4 likes

Oja en niet te vergeten onderstaande ook nog om de pols gehad. Blijft toch ook wel enorm mooi.

2 likes