Die Van der Klaauw… ongekend zo mooi. Hoe draagt dat? Ze lijken wat klein, maar op jouw foto lijkt hij toch weer wat groter te dragen.
Deze was vooral heel dik, dus je merkt hem heel goed aan de pols.
Volgens mij zijn de meeste vd Klaauws dik zelfs de ‘simpele’ Ceres. Vind de complicatie eb en vloed wel heel vet maare die prijs… Auuuuwwww. Zou ik me eerlijk gezegd wat anders voor kopen…
Maakt dat hij dik is ook dat hij kleiner dan 40 mm draagt of dat dan weer niet?
Ja de “vintage” geinspireerde Rado’s van de laatste jaren zijn echt geweldig
Wel eens eerder gedeeld hier maar de “golden horse” variant vind ik ook erg geslaagd
Ook mooi in het groen

Dat zou niet logisch zijn. Dikkere horloges dragen groter.
In mijn optiek juist niet. Maar je hebt mijn vraag beantwoordt, waarvoor dank.
De dag des oordeels is daar, ik heb wat gepast
De Oris aquis 39mm viel me het meest tegen qua formaat. Ik dacht dat ik die het best kon hebben maar hij valt echt heel erg klein en een duiktert mag toch wel iets groter zijn. Zo op de foto lijkt de oris best goed te passen maar meteen toen ik m zag vond ik m al te klein.
De rest is allemaal 42mm en die zaten echt top. Die tissot sprong er het meest uit, die groene plaat is in het echt heel wijs maar aan de andere kant is ie best lompig op zijn eigen manier. Maar van al deze is de longines toch wel echt het mooist. Wat een onwijs gaaf horloge zowel in het zwart als in het blauw😍
Die oris is wel verreweg het mooiste.
De 43mm variant niet gepast?
Ik vind de Aquaracer en Oris het gaafst.
Op een of andere manier heeft die Aquaracer wat.
Ja de oris was ook wel heel gaaf maar niet in de 39mm. Heb de 43mm niet gepast want die vond ik er al te groot uit zien😅
Ik moet zeggen, nu ik m zo terug zit te kijken vind ik m ook wel wat hebben ja
Zo vind ik ze ook wel tof, 41mm
Laatst deze gepast. Heel mooi maar toch niet helemaal wat ik zoek en bovendien, nieuw bij de ad, buiten budget. Sorry voor de slechte foto. De combinatie sunburst / gesatineerd doet echt iets met de wijzerplaat
Vandaag ook gepast! Jammer van het formaat, ik kan hem niet hebben.
Maar deze zijn best te vinden voor onderlist.
Ik vindt hem wel mooi maar een diver van jlc ligt toch niet helemaal lekker in de gedachte😅
Dat is toevallig. Ik vind dat ik hem net kan hebben, maar het is op het randje en eigenlijk wil ik ook liever iets kleiners. Maar wel blauw
Ik vind de Reverso en Master modellen gevoelsmatig ook beter bij het merk passen. Toch is deze Polaris niet de enige duiker van JLC.
Ik vond de Oris ook te klein. Met name het iele bandje. De schakels bij de sluiting zijn echt damesformaat. De 43,5 wel gepast maar uiteindelijk maar voor de Meistertaucher gekozen
Maar Aquaracer blijft ook favoriet.
Keuzestress…
Dat viel mij ook op inderdaad, dat kleine bandje, had ik overigens niet verwacht eigenlijk😅
Zo zo speciaal je pak aangedaan om te gaan passen?