Wat heb jij gepast?

Sorry Roy, het was niet de bedoeling maar kan wel helpen wanneer ik tot m’n spijt weer eens constateer dat er een andere moet komen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar zover is het nog niet. :star_struck:

1 like

Deze is best gaaf. Wat is hiervan de diameter?

1 like

44mm. Hey is de nieuwe ‘baby’ van @ThaPapper. Ik heb altijd geroepen dat ik de bezel vd Submersible niet mooi vond maar niets is minder waar irl :+1::smiley:

2 likes

Nice, @ThaPapper veel plezier ermee!

2 likes

Dank je wel, volop aan de gang. :grinning:

2 likes

6 likes

Gisteren deze Longines hydroconquest 41 mm automatic gepast. Ontzettend verrast mee toen die om de pols zat.

Mee eens?

5 likes

Ik heb hem nu 2 weken om de pols, top!

2 likes

Ik heb precies deze, dus zwart. Ik kon daar ook een blauwe kiezen, maar dat was de quartz uitvoering. Ze zijn beiden erg mooi. Ik vind 41 mm wel nèt aan… volgens de dame die me hielp was zwart in dat licht wat ‘voornamer’. Ik vond dat ze gelijk had. Ben er dus bij mee zo. De 43 mm met ceramic bezel zou ik vermoedelijk wel in het blauw overwegen. Maar zo te zien is hij om jouw pols zeker niet klein, mooi robuust zo (maar zeker niet ‘te’) :+1:

Dan heb ik mij vergist. Inderdaad een top formaat voor mijn pols. Voor dit model moet ik zeker niet groter willen. Erg tevreden mee zo.

En was het wat? Is dat nou de kleinere versie van de mm200

Ja. Is zeker wel iets. Op de prijs na…

Ik was daar om horloges op te halen. Deze kwam ter sprake en mocht even passen en voelen. Gaaf. Hele mooie kleur, maar die prijs is echt te gek…

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Leuk! En ga je vervolgstappen ondernemen? Vind het nieuwe model iets te gewoontjes al is de diep blauwe plaat wel goed gelukt. Daarbij is het rode accent op de seconde wijzer gaaf. De stalen band had van mij wel iets spannender gemogen maar al met al een goed model.

ahhh, dacht dat het de SLA025 was. Maar inderdaad, gaaf en duur! Maar zou hem stiekem wel willen haha

4 likes

Ik heb er zelf één en ben er uitermate content mee! :wink:

1 like

Goed om te lezen. Kon mij in de etalage nooit zo bekoren. Echter om de pols draaide mijn mening 180 graden om.

1 like

Toch de nieuwe audemars piguet code 11:59 gepast.

Weet het niet. Is wel Ultra dun. Dat dan weer wel.

9 likes

:joy:

1 like