Wat heb jij gepast?

De nieuwe MUT moon.
Mini Ultra Tof :star_struck:

12 likes

Heel mooi! Is er ook een zwarte variant van? :thinking:

1 like

Jep de zwarte ook gepast, die wijzerplaat is echt heel mooi.

Maar dat was een 39MM
Om mijn pols de 36MM

9 likes

Ah vandaar mijn verwarring. Maar zwart draagt sowieso wat kleiner, die zal in 39mm ook best meevallen. Prachtige modellen :ok_hand:

1 like

explorer 1 en air-king …
helemaal vergeten foto’s te maken :see_no_evil:

explorer 1 was top en sta op de wachtlijst …
air-king … gepast omdat het kon en omdat ik benieuwd was , was niet onaardig maar de explorer beviel me nu veel beter :+1::+1:

2 likes

Ik blijf die lugs icm de kast raar vinden op de foto’s bij die 36mm.

1 like

Vanochtend dus een lekker ochtendje gepast, los van de eerder getoonde day-date ook het volgende nog gepast:

14 likes

Sterker nog, los in de hand vond ik ze ook raar.
Vrij kort en wat gedrongen.

Om de pols valt het ineens op zijn plek.
Voor mij het eerste horloge ooit welke op een leren band echt gelijk goed aanvoelde.
Ook de Lug “gap” t.o.v de leren band een stukje kleiner.

1 like

Grijs of bij de AD? Want bij de AD had ik er meerdere meegenomen als ik jou was…

Het was helaas grijs, anders had ik inderdaad toegeslagen. Maar helaas…

Lijkt wel een stelpost voor een luxe jacht… "Meneer oliesjeik, wij calculeren met 2000 eurotjes per strekkende millimeter …

3 likes

Waarom zijn alle horloges huge? Of is mijn pols zo klein.

12 likes

Prachtig. Maar idd erg groot. Ik dacht 43 mm uit mijn hoofd

Als ze die in een max 38 mm zouden uitbrengen en ik de loterij zou winnen wist ik t wel. Maar dan wel de striking time versie.

1 like

Om door te verkopen? :stuck_out_tongue:

Of om elke dag een ander kleurtje te dragen?

1 like

Daytona is mijn ultieme Rolex grail samen met de GMT Master II Pepsi. Deze zou ik nooit verkopen als ik de kans zou krijgen om deze voor list te kopen. Deze zouden lekker in de collectie blijven…

1 like

Gepast echter geen foto’s gemaakt

JLC Polaris no date. Deed me eerlijk gezegd erg weinig. Geen klik mee in t echt. Leuk ja maar niet van wauw wil ik hebben.

IWC portugieser automatic 40 mm. Blauwe wijzerplaat.

L2l te groot voor mij. Had redelijk wat overhang. Droeg groter dan de Polaris. Dus pass. Wel een mooie wijzerplaat.

1 like

Ach ja. Dat zijn ook wel mooie horloges. Wel de zwarte daytona dan. De witte is zo zielloos… :see_no_evil:

Je hebt het tegen @RLC hè. Zwart is een gegeven.

Ik vind ook alleen/vooral de zwarte aantrekkelijk. Zoals wel vaker met sportievere horloges.

2 likes

Ik zou met een van beide Daytona’s al heel blij zijn.

Heb je ze beide al gepast?