Wat heb jij gepast?

Dit lijkt idd “ietsje” te groot :laughing: Een foto van zo dichtbij helpt ook niet, kunt beter wat meer afstand hebben op de foto, inzoomen kan altijd nog :wink:

De Defy…die mis ik nog steeds

12 likes

Jlc. Polaris wat is die toch lekker.

2 likes

Mochten mensen zitten te wachten op een na die komt er voorlopig niet :upside_down_face:

Wit heeft wel weer de voorkeur… Echter niks op voorraad. Dus ‘korting’ zoals op de website staat werd m sowieso niet. Wel 1.5 uur heel relaxt dingen kunnen passen.

Nu nog even kijken of ik ergens de JLC nog tegen kom vandaag…

Edit deze dus : Waarom? Omdat het gewoon kan mits aanwezig.

Zal ook de seaq nog even proberen en dan heb ik alles zowat afgevinkt

5 likes

Vandaag deze gepast (en meegenomen voor mijn oom) bij AWCO, top service!

10 likes

De aanloop wordt zo lang dat je waarschijnlijk een marathonrecord gaat vestigen.:wink:

2 likes

Nee t is meer dat t daar build to order is.

4 maanden ongeveer.

Sea q groen niet mooi. Die Jeager daarin tegen…

3 likes

Is dit niet iets te groot op je pols? Ook met vertekening, zo’n chic horloge hoort wat eleganter uit de verf te komen…toch?

Edit: hij is echt vet. Mega vet zelfs.

15 likes

Ik vind hem echt vet.

2 likes

Dat vind jij verkeerd.
Al had ik vroeger ook ooit Diesel Big Daddy’s, dus ooit vond ik het mooi.

Die JLC is heerlijk. En beschikbaar!

Maar ook hier lijken ze allemaal veel te groot voor je. Kan vertekenen op dit soort foto’s, maar ik begin te denken dat je iets kleiners nodig hebt.

3 likes

Ik vond het te fragiel/licht, ging mij meer om de maat omdat ik aan de titanium versie zit te denken, maar Carbon zou ik nooit kopen, oogde en voelde goedkoop.

1 like

ahhh dank je wel!

Ik vind de looks wel erg gaaf door dat carbon. Maar was inderdaad al bang dat het goedkoop zou voelen.

Zag op YouTube ook (heb zelf niet gecheckt) dat de prijs van full carbon (inclusief band) naar de 19k dollar gaat (de band is dan iets van 8k dollar). Persoonlijk vind ik dat ook wel echt enorm veel geld voor een dergelijk horloge.

Dank voor je terugkoppeling over je ervaring!

1 like

En dan nog DE DROOM

11 likes

Zo waar heb je deze allemaal kunnen passen ? Zitten wat pareltjes bij :heart_eyes::heart_eyes:

Nog iets meegenomen ?

Dit was in Keulen bij de Tudor Boutique en Wempe. Niks gekocht… Mede omdat alleen de PP 5270 te koop was😅

2 likes

Haha :joy: dat is wel je droom horloge dus had gekund :slight_smile:

Ok alle andere dus alleen maar om te passen ? Dat is ook niks lijkt me mocht je echt geïnteresseerd zijn in 1 van de modellen…

1 like

Ja bij Tudor zijn ze helemaal gek geworden/in de Rolexwaan… Zelfs de modellen die je bij elke Schaap kan kopen moet je bij de boutique een jaar op wachten :thinking::joy::joy:

1 like

BIZAR ! Zou de ceramische wel eens willen proberen :grimacing:

Ja die was leuk! Alleen t bandje is een beetje matig en een open caseback op een duiker :nauseated_face: De verkoper in de boutique kende ze trouwens mijn Harrods black bay en mijn vaders Bucherer Bronze niet :sweat_smile: Kortom voor expertise is de boutique niet de moeite waard.

1 like

Ok misschien toch eens ergens gaan passen :thinking:

Dat is wel erg dat ze niet op de hoogte zijn van die modellen, zo exclusief zijn die ook niet :sweat_smile: