Wat heb jij gepast?

idd super gaaf, jammer dat het niet die andere is die je ergens had gevonden :grinning:

Tensen in Antwerpen. Zeiden inderdaad dat het uitzonderlijk is beiden gelijktijdig te kunnen proberen. De blauwe lag ook in de vitrine bij Colman.


Dagje naar den Haag met het vrouwtje. Bij de Bijenkorf en van Willegen het een en ander gepast. Bij de laatst genoemde keurig geholpen.

5 likes

Die Tissot vind ik erg mooi. Jammer dat Tissot geen verstelbare sluiting heeft. Zo’n sluiting zit dan bij mij vrijwel nooit echt lekker (heb ik ook met een Longines gehad).
Dat weerhoudt me dan helaas van een aankoop.

1 like

Ik vond hem mooi, maar die grote vond ik wat minder. Alsof je een soepbord op je pols hebt. De lugs lopen ook niet naar beneden wat er voor zorgt dat het horloge niet mooi op de pols ligt.

Voor jouw pols inderdaad niet het meest ideale ontwerp helaas.

1 like

Nee de 35mm hadden ze helaas nog niet, dus die kon ik ook niet passen.

Ik vond de Oceangrapher van Bulova op plaatjes altijd wel een gaaf ding. Vandaag kwam ik er een tegen:

Het heeft wel wat, maar ik geloof dat ik nog wel even zonder kan.

9 likes

Toch wel erg mooi…

13 likes

Ik zit te denken aan een upgrade van mijn GS Heritage champagne quartz naar een Springdrive of automaat. Nu zit in de buurt House of Pertijs die ook GS in huis heeft. Helaas vrij beperkt, zo’n 8 stuks.
Een deel viel al direct af, omdat ik geen quartz, sportmodel of GMT zoek. En bleven de volgende 2 modellen over, beide met 44GS kast.

De SBGH279 Hi-Beat automaat

Deze heeft een licht lijnen-effect op de wijzerplaat, en sprak me niet zo aan.

SBGA375 Springdrive

Dit model heeft een vrij donkerblauwe wijzerplaat en zou best een kanshebber kunnen zijn voor een upgrade van de champagne quartz.

Wat weer jammer is, is dat Pertijs niet inruilt. Zij bieden wel aan om je horloge op Chrono24 te plaatsen onder hun naam, en het verkoopbedrag dan te gebruiken voor aankoop van een nieuwe. Daar zie ik niet zoveel in. En qua korting was er ook niet veel mogelijk (7%), wat net boven de Seiko boutique zit.

Champagne naast de blauwe springdrive.

7 likes

Vandaag een Black Bay 58 gepast (heb eerder de Black Bay Blue (41 mm) gehad, vond deze toch iets te fors om de pols).
Op maat laten maken en meegenomen:

.

Mooi maatje, qua grootte komt hij in de buurt van de Explorer 39 mm:

:+1:t2:.

12 likes

NFS maar ga wel proberen ooit zo’n 37mm YM te kopen!

7 likes

Ik was vanmiddag ook weer ergens.

.. . .. .

En zelf droeg ik natuurlijk ook een horloge.

Die BP is wel echt een serieus mooi horloge!

15 likes

Ok dit?

Is dit door de fotografie hoek? Dan is dit bij die jlc toch beter. Lange lugs?

Die IWC niet te groot? 44mm zeker?

Die Breitling is een oudje. Op een zeer versleten band. Dat die er net niet van afviel …

Die BP heeft lange lugs. Dacht eerst dat die mij te groot zou zijn daardoor. Is ook niet echt dun, Maar was dus verbaasd toen ik m omhad. Toppertje. Als je blauw sunburst mooi vindt.
Eigenlijk niet te vergelijken met de jlc. De BP heeft een andere kast.

Die iwc is voor mij veel te groot. Maar wel leuk om hem nu eens opgehad te hebben.
De calendar inclusief maanstand stond ook nog eens goed :nerd_face:

4 likes

Prachtig, maar om de pols…meh :roll_eyes:

Maar deze! Is me toch een partijtje mooi :drooling_face: Heel mooi afgewerkt, plat en heel comfortabele band.

15 likes

Koop dan ! :joy:

De Ploprof in staal, de 224.32.55.21.01.001, op een mesh band. Plaatje Internet. Ben geen liefhebber van rubber banden voor dit model. Geweldig horloge maar het gewicht deed me twijfelen. Titanium dan maar???

1 like

Een ochtend Amsterdam, met o.a. wat horloge-zaken bezocht. Overal heel fijn geholpen.

Cartier boutique
Cartier Tank LC

Gassan pre-owned boutique
Rolex DJ 36mm


Omega Speedmaster Reduced

Bonus: MoonSwatch Mission to Uranus van de medewerker die me hielp

Tourbillon boutique
Omega Speedmaster 3861 - Saphire



Omega Speedmaster 3861 - Hesalite

6 likes

Vandaag de Garmin Fenix 6 van m’n pa omgehad. Met 47mm ø toch de grootste die ik comfortabel omgehad heb. En lekker dat ie zit! Ik draag louter vintage dus deze maat was ff schrikken maar door de korte lugs zeer draagbaar. Was direct ook de 1e smartwatch die (actief herinnerd) om m’n pols ging en eigenlijk is het gewoon een fraai stukkie speelgoed.

Voor velen hier waarschijnlijk niet echt retevet ofzo, maar ik vond het tof. Vergeten een foto te nemen dus hier is een plaatje van interrrnet:

Boem pats mooi spul

2 likes