Wat heb jij gepast?

Deze nieuwe Fortis Stratoliner even kunnen passen dankzij @ABCSteed

In het echt veel mooier dan op de foto, ondanks dat dit niet mijn kleur is. Het nieuwste model van Fortis is wel een plaatje hoor, super strak gemaakt en de zwarte details maken het ook af. Ik zou eerder voor een Cool Grey of Blue Japan gaan :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Die cool grey is inderdaad :heart_eyes:

2 likes

Vacheron Constantin Tourbillion, beeldschoon maar honderdvijftig duizend redenen om het niet te doen…

13 likes

Wat een gaaf horloge zeg! Lekker anders!

2 likes

Bij de lokale AD hier op vakantie…

7 likes

Lekker bezig! Ideale vakantie ontspanning bezigheid. Begrijpelijk. Nog wat gekocht?

Die Longines van de 2e foto staat je puik :ok_hand:

Nog niet, morgen nog wat bekijken. Kortingen nog niet optimaal, misschien na de tweede keer kijken?

2 likes

Niet verkeerd idd, maar ze hadden de versie met groene bezel niet, die wou ik…

Was de Spirit Zulu Time trouwens…

Waar heb je deze om gehad ???

Na al het “Rolex geweld” de afgelopen tijd ben ik naar andere mooie horloges gaan kijken en ga mijn collectie zeker veranderen/uitdunnen om deze aan te gaan vullen met een Van der Gang :grin: mijn keuze staat nog niet helemaal vast maar ben erg gecharmeerd van de Original :+1:t2: binnenkort ook maar eens een bezoek brengen aan Van der Gang in Dokkum :wink:

16 likes

Vacheron Boutique in Edinburgh, wat dan?

Ik heb hem afgelopen week in handen gehad in Den Haag. Was benieuwd of je daar ook was geweest

Ah zo, die man vertelde dat als Vacheron je aardig genoeg vind dat je ook samen met hen een piece unique kunt laten samenstellen. Ik heb maar niet gevraagd wat dat kost.

1 like

:joy:

Krijg je nog een paar honderdduizend redenen erbij om het niet te doen :crazy_face:

1 like

6 likes

Mooie Nomos, staat je goed :+1:

Vandaag bij Cartier in Amsterdam geweest.
Keurig geholpen met deze Santos.

Dit wordt sparen :sweat_smile:

13 likes

Staat je goed!

1 like

Pas ik eindelijk de Peter Blake…

Vind ik hem te groot :scream:

5 likes