Wat hebben wij vandaag ontvangen?

Ja ook bonsai bomen kunnen een hele hoop kosten. Ik heb ooit in een enthousiaste bij ook daar gereedschap en potjes voor gekocht. Dat staat nu te verstoffen in de schuur hahaha.

2 likes

Klopt!

Ik heb de boel meer beveiligd omdat @malus65 aan het azen is op mijn bonchi, deze mist hij namelijk nog in zijn collectie.

1 like

Op een enkeling na, die vind dat zoiets hooguit 1 à 2 tientjes mag kosten, zijn er ook mensen van mening dat ie een koopje is. Ik ook. Inclusief verzending iets meer dan 30 euro. Natuurlijk kun je zoiets in een ver land latwn maken voor 2 euro, maar dan heb je het over heel ander spul.

Bestel maar snel, voordat Arie ze in de etalage zet voor 50 euro :smiley:

2 likes

Ik heb alleen maar dingen verstuurd met de post. Wel in ruil voor wat geld, maar ik ben twee horloges armer.

Aan de andere kant is er wel dit, het zat in m’n inbox vandaag:

Twiedeldie, twiedeldom, da’s toch mooi, nietwaar?

10 likes

Dit zijn prachtige horloges! Gefeliciteerd!

2 likes

Ho ho. Het mailtje was dat ie onderweg was. De foto is een marketingfoto van ome Serica. :slight_smile:

Ik wacht al sinds mei, dus nog even langer is niet zo’n punt.

2 likes

Inderdaad, op een wachtlijst staan is niet heel erg… maar zodra er bericht komt dat het onderweg is, dan haal ik de slaapzak weer van zolder en lig op de deurmat, dan duurt iedere minuut te lang :rofl:

3 likes

:grin::thinking:

Vandaag een positief antwoord ontvangen op de meest populaire test van Nederland :pensive:

En een Dreame T20 stofzuiger. Die kan ik iig 7 dagen lang goed uitproberen. Mijn huis zal nog nooit zo schoon zijn geweest.

1 like

Dit prachtige stuk zojuist opgehaald :star_struck:

31 likes

Serieus lekker. Wat is dat, 42mm of zo?

1 like

Veel beterschap toegewenst. Ik hoop niet dat het heel ernstig voor je is.

2 likes

Welke heb je besteld?

Beter.

39 x 12,2 x 46,5mm. Met 20mm lugs. En een Soprod Newton uurwerk met volledige balansbrug. Al zal ik dat nooit zien, want dicht deksel.

De witte. Ik heb al een zwarte duikert.

1 like

Teveel voor betaald, maar moest hem gewoon hebben. Tevens een originele Seiko band bij gekocht. Beiden vandaag binnen gekregen. Niet normaal wat ze durven te vragen voor een Orange 1st gen.

4 likes

Die ene met de 15 waar je naar moet zoeken. :rofl:

1 like

Het blijft naar mijn standaard een satellietschotel, maar dit is wel een designtje, hoor. Als ze die Bonklips van ze nu eens in 16 en 18mm zouden produceren dan hadden ze aan mij een klant.

O ja: die milanese tapert dus van 20 naar 16?!
Geil!

Nee, nou ben je m’n chronograaf in het ootje aan het nemen. De zwarte duiker is de Seiko Mini Turtle, één van de twee waar ik geen afscheid van wil nemen.

Yup. En hij is dun. En ze hebben een set end-links gemaakt die wel articuleren maar er supercool uit zien.

1 like

Als je eens in Brabant komt dan snor ik wel een hipstertentje op om dit ding in te bewonderen.

1 like

Dat kan geregeld worden. Zat jij niet in Gelderland? Da’s net aan de goeie kant van de rivier.