Vind deze erg mooi. Maar hoe lang … pfff moeilijk
Ik heb de Rolex Daytona altijd gezien als HET dameshorloge.
Ik vind het vrouwen serieus goed staan.
Al ligt die helaas meer te verstoffen , het idee was leuk.
Ze neemt de term ‘unworn’ iets te serieus
Longines master
https://www.longines.com/en-nl/p/watch-the-longines-master-collection-l2-357-4-07-2
Ook op stalen band te verkrijgen
Rolex Lady DateJust
Welke kleur(en) heb je in gedachte en welk formaat? Maakt het merk je nog wat uit? Iets meer een richting vertellen is wel handig
Mijn vriendin (een uniek exemplaar maar ik kan me niet voorstellen dat zij de enige is die er zo in zit) ziet er echt het nut niet van in om meer dan een euro of 100 aan een horloge uit te geven hoor. ‘Dure’ (subjectief begrip) horloges zijn mijn hobby, niet die van haar.
Heb die zelf ook (in een 34) en blijft ook liggen. Dus misschien ligt het niet aan haar maar aan het horloge, koop er nog een voor haar om het zeker te weten
Je hebt al een glimding en aan de foto te zien stond je op het punt een donut te draaien op de snelweg, dus ik zeg een witte baby G
Leuke foto Cartier tank vol goud natuurlijk
Ik ga je reactie niet aan haar voorlezen, zie het al voor me in de handjes knedend met een glimlach op het gezicht haha…
Wellicht voor mij de 34 aanschaffen als paartje haha…
HET dameshorloge zal per dame verschillen, maar op basis van de foto zou ik gokken op een Breitling Navitimer Montbrilliant?
Is een tag heuer diamant wijzerplaat
Die in je avatar wel in ieder geval.
Ik vind dat best wel een mannelijk horloge.
Deze ist in ieder geval voor mijn vrouwe (ze mag een gegeven paard uiteraard niet in z’n bek kijken…).
Cartier Tank Francaise
Wat mij betreft is een Jaeger Lecoultre Reverso hét horloge voor een dame. Op een mooie tweede plek zoals velen al genoemd hebben een Cartier Tank in volledig goud.
Een vrouwen horloge daarentegen….