Wat is jouw beater watch?

2 likes

:ok_hand:

Mijn beater

3 likes

het is een horloge, geen zuigeling, dragen die hap

al mijn horloges zijn beaters, vooral deze

10 likes


Deze Seiko en heb ook nog een Casio Edifice

4 likes

Tijdens mijn bijbaan kreeg mn horloge wel eens wat tikken en water te verduren. Ik koos daarom n lelijk horloge uit mn collectie, zodat krassen en butsen geen ‘pijn’ zouden doen, maar die wel goed water bestendig was.
Nu is t letterlijk mn daily beater geworden.

Bijkomend voordeel v dit lelijk eendje is dat de lelijke duikerextentie er wel bij past en m niet lelijker maakt, omdat al niet moeders mooiste is :upside_down_face:
Oftewel de toolish ratchet extentie vind ik wel bij de rest vh horloge passen.

Tijdens t langdurig dragen en gebruiken vh horloge begon ik steeds meer t slimme utilitaire ontwerp te waarderen. Hoe de kast de duikers lunette beschermt voor klappen. En hoe de schuin oplopende bezel op zijn beurt het glas weer beschermt tegen stoten. Mijn duikhorloges hier voor hadden allemaal n aluminium inlay waar ik krassen op de coating erg storend vond. Op deze massief stalen bezel heb ik dat niet. Bovendien is de grip zo makkelijk, dat ie zelfs met vette vingers makkelijk te draaien is.
Bovendien zijn de wijzers en diens lume in t donker met mn slechte ogen 1 vd beste te zien en te onderscheiden v elkaar.
Echt n oerdegelijke toolwatch voor n schappelijke prijs.

Niet voor niets is t de keuze v Skynet :wink:

4 likes

zat ik ook al naar te kijken, geen enkele collectie is compleet zonder een casio :yum:

2 likes

Draag bijna alleen de '58 heerlijk horloge.


Gaat gewoon mee naar het strand en ook de zee in.
Maar soms bij echte klussen draag ik toch liever deze topper :grin:
Net als de Tudor 39 mm en 20 atm en dat voor €150,-:grin:

7 likes

Lekker licht en oersterk. Voor de prijs (€39,95) is Lorus een goed beatermerk.

3 likes


Dagelijkse beater voor het ruigere werk. Niet mijn favoriete horloge (maar wel van gecharmeerd) maar deze krijgt meeste draagtijd van allen.
Pas 's avonds upgrade ik naar een andere uit de collectie.

1 like

Afgestapt van het idee ‘daily beater’.
Ik draag gewoon waar ik zin in heb, no matter what.
Meestal deze:

5 likes

5 likes

Heeft heel wat beats gehad :hammer_and_wrench:

Ruim 25 jaar mishandeling…

8 likes

6 likes

6 likes
9 likes

Iemand nog een Damasko DA36 of 38 in de aanbieding? :laughing: :sunglasses:

4 likes

Eender welk horloge om de pols zit. Het zijn hier allemaal tool watches. Een paar krasjes sieren hen wel.

De Tag is nog het meest onaangeroerd omdat ik die het minst graag draag :sweat_smile:

3 likes

tja een dress watch zou smetteloos moeten zijn, een daily watch wordt gevormd door zijn drager en krijgt swirls en een beater watch is in mijn ogen een horloge dat een klap moet kunnen opvangen zonder dat je ervan baalt dat er een buts of krassen in komen…

1 like