Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

Zaterdag mag ik hem in ontvangst nemen !

10 likes

Deze en zonder wachtlijst onzin wel geluk gehad:)

18 likes

Deze was een voltreffer. Ik vind hem bijna zo goed dat ik er over denk om dit als een one watch collection te houden… al denk ik dat er zeker nog wel iets bijkomt volgend jaar.

25 likes

Deze. Want ik heb hem bijna een jaar. Wel al 10 overwogen om hem te flipperen, maar dat geheel terzijde. :persevere:

11 likes

Een Airman Purist (online zoeken is een hobby geworden) en Union Jack achterlichten

8 likes

Rolex GMT-MASTER II 16710 (Y-series uit 2003)

KTM 1190 RC8

Mid-life? Ga weg jongûh!

25 likes

Mijn Maen…het wachten op levering van een Kickstarter project is al leuk. Prijs/kwaliteit voor mij de beste dit jaar.

8 likes

20 likes

Deze, met voorsprong…

image

25 likes

Deze by far…

15 likes

Met korting bij een AD maakt de BLNR voor mij de aankoop van het jaar.

:smiley::+1:

31 likes

Ze bestaan nog gewoon ; lieve AD’s :smiley::+1:

Dat is waarschijnlijk ook onbewust de reden waarom mijn Sub de aankoop van t jaar is :see_no_evil:

4 likes

Heb je hier misschien nog wat meer fotoos van?
Vind het erg interessant, zo een superdun horloge.

1 like

Teveel aankopen in 2018

Meeste lol per euro: Marathon navigator
Meeste nostalgie: oude seiko quartz met kanji day wheeel
Meest popping: oranje Seiko monster
meest lekker: seiko solar tuna zwart goud.

2 likes

beste, je hebt duidelijk ook een verfijnde smaak, maar deze AR5030-59L is nu niet direct de goedkoopste, ook ik heb enige malen moeten slikken en twijfelen en kijken alvorens de knoop door te hakken, maar ben toch tevreden dat ik nu in het bezit ben. Er zijn eigenkijk drie varianten van dit model, daar bedoel ik mee drie prijsklasse, ééntje is een limited edition en tevens de duurste. de type nummers zijn:AR5000-50E de AR5000-68A de AR5025-08E de AR5034-58E deze horloges kan je vinden op deze link; https://www.juwelierswebshop.nl/ hier heb ik de mijne aangeschaft. Maar ik raadt je aan eerst eens naar de site van citizen zelf te surfen https://www.citizenwatch.eu/nl/ en dan kan je ook nog eens veel zien op youtube.
ik vernoem hier geen prijzen omdat ik je niet wil afschrikken, dat moet je zelf maar ontdekken, ikzelf heb de middelste prijsklasse genomen, die vond ik na zéééér lang twijfelen toch de schoonste, het is tevens ook de dikste van de serie: 3.8mm tegenover 2.8mm van de andere modellen en dit is de totale dikte van het horloge, het binnenwerk is bij allemaal een ongelofelijke 1mm dik. ik zou zeggen nog een goede jacht en niet te veel “zeveren op je toetsenbord” met je zoektocht.

Beide Yacht-Masters

Ze hebben gezorgd voor iets wat ik lang voor onmogelijk heb gehouden: rust in het hoofd op horlogegebied (en een extreem lege horlogepot, ook voor 2019!).

23 likes

Heeft de grijze nu nog stickers op de bandaanzet?
Of is dit een oude foto?

De blauwe blijf ik erg aantrekkelijk vinden :grinning:

Deze 3 aankopen zijn prima geweest, vele anderen zijn al weer vertrokken. Van deze 3 zullen er uiteindelijk ook wel weer 1 of 2 vertrekken, mocht er een nieuwe Sub verschijnen op Baselworld. Ik hoop dat ik in 2019 ook eindelijk m’n nieuwe pepsi op kan halen.

17 likes

toffe RC8

1 like

Oeps, een van de eerste foto’s zo te zien, direct na aanschaf “in de stickers”. Alle stickers zijn eraf, uitgezonderd die op de achterdeksel (blijft zitten) en op het “deskdive” deel van de gesp (blijft zo lang mogelijk zitten).

Bijna hetzelfde verhaal voor de blauwe YM. Bijna? Ja, bijna, want daar heb ik ook een klein deel van de sticker op de laatste PCL (voor de gesp) laten zitten om deze te beschermen tegen de “beveiligingsclasp” die krasjes kan maken op de PCL bij het wat ondoordacht openen.

1 like