Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

39 likes

Deze makker

15 likes

Deze twee. Do I need to say more? :love_you_gesture::sunglasses:

36 likes

Deze, niet actief naar op zoek geweest, maar wel altijd met een schuin oog op blijven letten.
Tot hij voorbij kwam, de PO 2500D in 42 mm. :wink:

29 likes

Dan ga ik voor deze. Gekocht op 02-01 dus valt er net binnen :dark_sunglasses:

28 likes

:smiley:

hfle2019

12 likes

Eigenlijk vond ik het mijn ‘slechtste & lelijkste’ aankoop, een Titus chrono in rosé goud, die was geadverteerd met 2 kleine deukjes op de lugs

Maar toen ik het horloge ontvangen bleek het in veel slechtere optische staat te zijn als geadverteerd en overeengekomen…

Maar na wat optische correcties is het voor mij een prachtige klok geworden met veel karakter wat hoord bij een horloge van 60 - 70 jaar oud :sunglasses:

16 likes

Laatste (en leukste) aankopen van 2018:

14 likes

2018 was een rustig horlogejaar voor me, dus da’s makkelijk:

Ultraman dus :wink:

25 likes

Ik zou zeggen dat de Stows mijn beste aankoop is.

Maar aangezien de limited G-Shocks nu al voor het dubbele van de aankoop prijs verkocht worden is dit denk ik mijn beste aankoop geweest.

11 likes

Deze Numa Jeannin opknapper met Valjoux 7734 uurwerk.

18 likes

Dit jaar zijn er meer weggegaan dan er bij zijn gekomen. Toch zijn er 2 blijven plakken. De OVM39 en de DH 1964. De OVM39 is dan wel de winnaar. Ook wat betreft polstijd.
Of deze in 2019 blijft betwijfel ik. De opvolger zou dan uit moeten komen.

13 likes

Een van deze twee voor mij! :+1:

59 likes

14 likes

De Montblanc Nicolas Rieussec… tot op vandaag, weet niet wat het de volgende 2 weken wordt? :wink:

Vertrek nog naar Bali via de luchthaven van Singapore en daar zien we misschien dingen die we beter niet zien??? :joy:

14 likes

Deze twee. Meeste polstijd.

16 likes

Deze toch wel op no. 1

20 likes


De speedy was de beste aankoop.

De starlight de beste NA, maar deze heb ik gehad ipv zelf gekocht dus die telt niet.

23 likes

Op 16 april heb ik m’n Seamaster opgehaald, m’n beste aankoop dit jaar!

Dit is de eerste foto die ik van m’n Seamaster heb gemaakt!

40 likes

Ik houd het maar op de Citizen Chronomaster, mede omdat ik toch wel erg aangenaam verrast was door de mate van afwerking; erg indrukwekkend:

49 likes