Wat is jouw eerste aankoop in 2017?

Deze komt morgen binnen.
Gekocht hier op het forum.

7 likes

4 likes

Heb ik ook, leuk ding. Alleen die twee keepers vangen wel eens een stukje vel, niet zo heel comfortabel.

Ik had er geen last van, kwestie van wat minder KFC en wat meer aan de ijzers hangen :wink:

6 likes

Ik ben al een tijdje niet opgepakt. :joy:

2 likes

Dit kan echt niet sorry

1 like

Doe even normaal man.

En dismissed

Thanks

Wilde met deze kijken of een skeleton achtig iets leuk is voor mij. Ben tot nu toe zeer verrast hoe mooi hij eigenlijk is.

2 likes

Bevalt prima! Casual mag n horloge van mij wel wat groter zijn, zeker bij lange mouwen. Daarbij ben ik de Artego 500 gewend. En dan valt alles mee…:grin:

1 like

Deze is ook onderweg voor op de Hamilton pan europ.

5 likes

Deze moet gewoon in de collectie dit jaar

4 likes

Ongepland…

De Airman base 22 GMT (met die prachtige rode GMT wijzer staat al heel heel heel lang op mijn lijst en deze was ook onderweg.

Tot dat ik de waardevolle tip kreeg dat de urenwijzer van deze gewoon in 12 uur rondgaat (achteraf bezien natuurlijk logisch bij een 2893-2). Ik was net op tijd om mijn order te wijzigen naar de ā€œPuristā€ versie.

3 likes

De urenwijzer gaat toch altijd in 12 uur rond?

Bij de Purist niet. De schaal op de wijzerplaat van de GMT is een 24 uursschaal terwijl de urenwijzer gewoon in 12 uur rondgaat.

Dat doet de urenwijzer altijd. Je bedoelt denk ik dat de GMT-wijzer ook in 12 uur rondgaat? Dan snap ik de 24-uursschaal niet. :stuck_out_tongue:

Bij de Purist zit de urenwijzer dus op de plaats van de gmt-wijzer op de 2893-2 en blijft de plek van de urenwijzer (die dus in 12 uur rondgaat) leeg.

Zojuist deze besteld als eerste aankoop…ik zocht nog een quarts en heb een lichte fetish voor vintage achtige duikerts. Wel kleiner (40mm) dan dat ik gewend ben, maar we zullen zien:

Oh ja en een hele bende vouwsluitingen om Ko weer van werk te voorzien dit jaar.

3 likes

Vandaag gebracht door PostNl.
Horloge uit ArgentiniĆ« en doosje uit Engeland…

5 likes