Wat is jouw eerste horloge aankoop van 2019?

Mijn eerste aankoop van 2019, een heerlijk horloge. De Tissot Visodate, overgenomen van een gerespecteerd forumlid. Nogmaals dank.
Gewicht is nihil, love it.

7 likes

Uhm, nee niet overwogen nee. Schitterend model maar gaat te groot worden helaas. En daarnaast wilde ik een duiker :wink:

Ik twijfel tussen een Omega Grey Side en een Submariner 114060. Maar pas tegen het einde van het jaar verwacht ik de aanschaf te doen. (Kan natuurlijk eerder of later zijn)

9 likes

Inmiddels overbodig :wink:
GMT wins :sunglasses:

2 likes

2 likes


Ik doe een suggestie :point_up_2:t2:

7 likes

Mocht er iemand een Navitimer willen ruilen dan zou het zo maar kunnen dat… :zipper_mouth_face::rofl:

1 like

Gaat dit mijn eerste aankoop worden? :roll_eyes:

image

21 likes

De teller staat al op 6 voor 2019. :sweat_smile:
Dit was de eerste op 3 februari, de Dan Henry 1939:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/1/4/a/14a79b3a464f15296d332408f50ddfc645a3d13f.jpg

6 likes

Tot zover een goede start in 2019 … :wink:

12 likes

9 likes

Ja precies. de vraag had beter “wat waren je eerste drie, of vijf of tien horloges van 2019” , kunnen zijn

1 like

Deze mist veel eigenschappen die ik juist zo mooi vind aan de Grey Side…

Ik heb de Dan Henry ook dit jaar aangeschaft bedenk ik me nu​:blush:. Was qua prijs by far de goedkoopste uit de collectie, maar wat een grappig horloge is het toch. Mooi van gekkigheid en hysterie en draag hem net zo graag als het duurdere spul​:grin::grinning:

1 like

Yes please

1 like

Ik heb binnenkort een date met @Rolopalooza. Puur om zijn Zenith te bezichtigen.

Zal uit beleefdheid hem ook wat aandacht geven. Hoest op werk bla… Vrouwen en kind oké blie…

Hoeveel boven list gaat een Speedy tegenwoordig, 4.8k ongeveer?

4 likes

:smile:

Zullen we dit keer wel ergens anders dan bij mij thuis afspreken? Vorige keer belden de buren ook al bijna de politie toen je met je pet en bontkraagje het pad opliep… #guccitassie

4 likes

Leuk ding inderdaad. Eigenlijk heeft hij designtechnisch twee van mijn grootste afknappers, maar om een of andere reden klopt het als geheel toch wel weer. :smile:

Sorry, was direct na “werk”. Had een bende-meeting in Amsterdam :dark_sunglasses:

3 likes