Wat is jullie horloge voor de sportschool?!

Garmin Fenix 2 met hartslag borstband

Vind je een hartslag borstband nu echt nauwkeuriger dan hartslagmeting aan de pols?

Voor mij (hardlopen en cardio) heb ik het gevoel dat de precisie niet echt opweegt tegen het ongemak, en de aanschaf natuurlijk. Ik ben bang dat hij binnen no time in de kast verdwijnt.

Lol, ik d8 al even. Ik zie hem al langs een barbell schuren :face_with_hand_over_mouth:

Garmin: krachttraining, wandelen, fietsen, hardlopen.

Sinds ik dat ding heb draag ik mijn andere horloges echt minder (ben erg sportief).
Voordeel is dat de andere horloges in (zeer) goede staat blijven :smiley:

2 likes

Het horloge wat ik die dag aanheb. Wat dat ook maar moge zijn.

Secondenwijzer voor 30 seconden pauze tussen iedere set is het enige wat ik nodig heb. Cardio doe ik niet, dus waterbestendigheid zal me aan de hol roesten.

Vandaag ga ik dus sporten met de Junghans Meister Driver op leer om de pols.

M’n Rolex DJ. In de Basic-Fit loopt de helft met een Rolex. Zullen ook allemaal echt zijn. Kan ik niet achterblijven.

1 like

Tijdens fitness draag ik nooit een horloge maar bij buitensporten wil ik heel soms wel eens deze dragen:

Ik sport niet…:frowning:

Oehhhhhhhh :smile:

Sports, sports, NO sports om Churchill na te papegaaien…

1 like

M’n Seiko 5’je. Handig om de rusttijd tussen oefeningen bij te houden.

1 like

De PO oranje ivm de huisstijl :joy::+1:

12 likes

Niets… zonde om mijn sub om te houden. Overweeg een Golf horloge van Garmin aan te schaffen met ook sportschool functies.

Geen. Alle sieraden af. Afhankelijj van de sport/doel kan ik een hartslagmeter nog begrijpen. Rest is gewoon niet nodig en vaak onhandig.

1 like

Mooie match :smile: lekker veel ruimte daar ook.

Hier geen horloge, zit alleen maar in de weg en er hangt atlijd een mooie grote klok die voor me aftelt.

2 likes

Is geloof ik de grootste vestiging van Basic Fit in Europa. Twee van dit soort zalen aan elkaar.

Ik he bij het mountainbiken altijd mijn G-Shock om. Als ik naar de Crossfit ga laat ik mijn horloge lekker thuis.

School Is om te leren. Ik kan al sporten,dus geen sportschool meer voor mij.

1 like

Zoals mijn klarinetdocent altijd zei; “pas in je kist ben je uitgeleerd.”

(En wat voor een musicus geldt, geldt net zo goed voor een sporter)

Voor mij een Apple Watch tijdens het sporten. Thuis snel weer een andere om de pols :wink: