Wat kleur toevoegen aan de collectie

Waar kijk ik naar Daan?! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Kleur:

5 likes

Is mooi hoor zo’n Aquis.

3 likes

Al naar Zelos gekeken?
Met jou budget kan je er gelijk een paar kopen :wink:

1 like

Haha ja sorry, ik had ‘m gisteren toevallig om, maar daarvoor wist ik eerlijk gezegd ook nog niet wat het was! :joy:

Het is een Bicompax van Studio Underdog… check-it-out! :v:t3:

585 Dollartjes, 38,5mm en lekker fris. Kan je voor 2.5K weer een zwarte plaat kopen :innocent:

4 likes

Ik weet niet of een link geven naar een shop is toegestaan, dus ik heb de foto van de shop iets bijgesneden, maar deze Oris vind ik ook heel gaaf en zit net binnen je budget.
De shop? Iets met een pols en snoepjes. Dan weten we denk ik voldoende :grin:

Zijn deze alweer in stock dan!!??

Zat net op Tourby site te kijken. Vond deze mooi:

Tourby Art Deco Salmon. 40mm. 2225 euro.

2 likes

Van deze vier de Nomos, zonder twijfel.
Als het ook minder duur mag zijn, bijvoorbeeld de Mandala van Second hour (fotootje geleend van Second Hour website), in vele kleuren verkrijgbaar.

40mm diameter
45.5 mm lug to lug distance

3 likes

Of

Klaar voor leuk geld (1k)

7 likes

Herkenbaar, dit was mijn keus:

4 likes

Nee dat nog niet :innocent:

1 like

Spulletje hoor :ok_hand:t3:

Die band doet me denken aan een ander merk, dat laatst in het blauwe gedeelte stond (ben het merk even kwijt)

Zelf stiekem erg gecharmeerd van de Nodus Sector Sport Salmon!

3 likes

Enigszins bevooroordeeld zeg ik: bb58 in het blauw.

Ik zat in dezelfde situatie en heb begin dit jaar de bb58 gekocht. Nu dwing ik mezelf om af en toe nog eens iets anders te dragen, maar theoretisch gezien mag al de rest vertrekken :sweat_smile:

1 like

Bij mij komt ie naast een BB36, dus ik twijfel nog over 2x Tudor. Maar misschien zanik ik teveel. De 36 vind ik namelijk fantastisch.

2 likes

Mja, dat begrijp ik wel. Het zijn twee totaal verschillende horloges. Ik heb dan geen bb36 maar wel een Explorer en die zijn toch enigszins te vergelijken qua stijl. De 58 naast de Explorer is geen issue, dus waarschijnlijk naast een 36 ook niet!

1 like

Ook niet verkeerd, een Christopher Ward C60 Sapphire in blauw of oranje. Net even boven de € 1.100.

6 likes

Herkenbaar @Tijner

Mis ook wat kleur in mijn set. Ga dit draadje volgen

Totaal buiten je prijsklasse maar een Zenith El Primero Tri color zorgt voor veel kleur mocht je meer willen uitgeven

1 like