Wat lief .... : )

Mijn beste,

“Wie goed doet, goed ontmoet”!!
Ziet er prima uit.
Leuk hoor.

Geniet er met volle teugen van. :+1:

1 like

En tussendoor al eens geneusd. Wat opvalt: heel, héél toffe straps. Leer, canvas, rog, haai, noemmaarop. Wat ook opvalt: geen webshop en geen prijzen geafficheerd - “contact us”. Dat ruikt dus naar “laat je broek maar zakken”. :grimacing:

1 like

Hahaha dat klopt volgens mij ook wel. 100+ regionen geloof ik. Wel erg mooi en als ik het mag geloven, het geld waard.

Ik vind dat trouwens wel vervelend, geen prijzen. Ik zou nooit informeren naar een prijs ook.

3 likes

Kijk, dat is nu wat ze een goede vriend noemen. :+1:

1 like

Mooi gebaar!
Fraai bandje ook, past het Dieseltje prima … :ok_hand:

Meestal betekent “informeer naar de prijs” iets als “u gaat teveel betalen” met allerhande verhaaltjes als bespoke etc. Geef dan in ieder geval een soort van richtprijs. Vind ik altijd wel lekker want zonder prijs loop ik ook door naar de volgende etalage.

Maar in dit geval is het helemaal niet relevant
Het ging om de kerstgedachte. :beers:

2 likes

Ze zijn met de hand gemaakt en iedereen wil ze anders daarom is een vaste prijs voor een band lastig denk ik.

1 like

Ja zoiets dacht ik al maar een richtprijs zou dan wel fijn zijn misschien. Ze zijn wel mooi hoor! :ok_hand:

Check en eens; zitten hele mooie tussen.

Voor wat betreft de opmerking over de prijs: ook die is verklaarbaar. Een poosje wat appjes over en weer en een paar maanden later valt de strap geheel kosteloos op de mat :wink:

Deze keer ook.:grin::grin:

1 like

Zo creëer je een band. Leuk hoor.

5 likes

:drum:

:upside_down_face:

Niet verkeerd, zo’n cadeau! Mooie band en leuke Diesel ook, trouwens!

1 like

Gave strap!

1 like

Is Diaboliq een vriend van je. Hij maakt aardige bandjes geloof ik, zoek nog een leuk canvasje voor de pelagos.

1 like

Van je vrienden moet je het hebben :+1:t2:

1 like

Dat is echt een mooie verassing zeg. :ok_hand:t3: