Is je grail een model dat naast prijzig ook nog
exclusief is? Of is deze achter n paar jaar ook
nog in goede staat als occasie te krijgen?
Dat maakt de keuze wat makkelijker.
Daar heb ik nog niet over nagedacht, bedankt voor
deze tip(tu).
Tja, zoals al gezegd blijft het een afweging heh. Ik weet ook niet wat je grail is en of je occasion wilt, maar als het een nieuwe Submariner ofzo moet wezen, en je moet door deze aankoop ineens weer een paar jaar langer sparen, dan kan het zijn dat die Rolex ineens een paar honderd euro duurder is geworden.
Maar als die Oris me echt lief is, dan zou ik em alvast nemen. Submariners blijven nog wel gemaakt worden. Dan maar langer sparen. En hopen dat je niet weer een horloge tegen komt wat “eigenlijk niet meer leverbaar is”.
Probeer eens in Australië bij friendsoforis.com en dan vragen naar Smithy. Hij heeft destijds nl de eerste 250 stuks uit Zwitserland gekregen maar mag/mocht helaas niet buiten dit continent verkopen.
Mocht je nog interesse hebben dan heb ik wereldwijd met +/- 10 “Great Barrier owners” (veel USA) contact die wellicht op termijn willen verkopen.
Probeer eens in Australië bij friendsoforis.com en
dan vragen naar Smithy. Hij heeft destijds nl de
eerste 250 stuks uit Zwitserland gekregen maar
mag/mocht helaas niet buiten dit continent
verkopen.
Mocht je nog interesse hebben dan heb ik
wereldwijd met +/- 10 “Great Barrier owners” (veel
USA) contact die wellicht op termijn willen
verkopen.
Succes!!
Klopt helemaal. Hij is mooi maar er zijn ook andere zoals Sinn (is wel wat anders, ik weet het). Ik ga er eens rustig over nadenken, kan mijn geld maar 1x uitgeven.
Ik zou nu een leuk 2ehands horloge kopen, met de gedachte dat deze later verkocht moet kunnen worden met niet teveel afschrijving om dan die grote aankoop te doen. Op die manier kan je je geld meer dan 1x uitgeven, al moet je nog steeds keuzes maken natuurlijk.