Rolex !
Een mooie chrono. Dan ben je "compleet"
Ik opper ook voor een chrono, in wit of een kek kleurtje !
Deze is wel heel lekker en voor 10k wel te vinden op leer, staal is misschien 11k.
GLASHÜTTE ORIGINAL SENATOR CHRONOGRAPH PANORAMA DATE
Mooi verhaaltje erbij : Glashütte Original Senator Chronograph Panorama Date Steel White Dial - Review, Price (monochrome-watches.com)
Je kunt je ook de vraag stellen als je horloge roll 2 slots had, zou je dan ook nog een derde horloge willen, of ben je die derde plaats gewoon maar op het vullen omdat je niet tegen "het-lege-vak-syndroom) kunt?
Koop een sub
Ik kan natuurlijk tips gaan geven maar gezien de Zwitserse line-up weet u exact welke Rolex u wil gaan kopen en zoekt u hier slechts bevestiging. Ik zeg daarom een Zenith el Primero of een Omega Speedmaster.
zeker niet suggestief
Misschien beter een 16750 pakken in polar ? Die is ook een stuk kleiner dan de nieuwe. Heb je meteen een GMT en mooie tool in één op 39mm
@Arnotski Mocht je deze route opgaan, bij een 16.5cm pols kan de band toch te groot zijn. Moderne oysterbanden hebben meer verwijderbare schakels. Spreek helaas uit ervaring
Is hier niet een alternatieve band voor te vinden ? Kan er een nieuwere oyster op ? Of gaat dat niet ivm afmetingen. Ik heb geen idee
Kan gewoon een moderne oyster band op.
Maar dan ben je zo weer €1500 verder.
Ja maar budget was 10k… een beetje goede 16570 kost wat … 8k (realistische prijzen nu). Klap nieuwe band op, en laat de kast refurben mits nodig… splinternieuwe klatser en klaar.
Ja dan zou ik de PRX weg doen , deze kopen en dan voor een witte dial chrono gaan zoals de Glashutte of een Zenith. Maar dan ben je 20k verder… Zo blijf je bezig en zo blijft het leuk