Wat vinden jullie? Carbon watch magrette

Mooi ding en in mijn ogen het geld waard mede gezien zijn exclusiviteit. Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de twee (ongetwijfeld) trotse bezitters.

Ik vind hem wel gaaf, alleen komt het financieel niet uit, ik was sowieso te laat, en ik moet nog een Leoncino aftikken, Magrette brengt wel in rap tempo verschillende modellen, uitvoeringen uit, aan de ene kant heel leuk maar ook best irritant, heb je net de ene pre-order gedaan komen ze met iets dat je misschien nog leuker vind…maarrrrr waar ik nog op wacht is een coole automatische chrono diver, bij voorkeur van titanium of carbon:-) en waarvan je de pushers ook onder water kunt gebruiken…

Ben ik het wel mee eens inderdaad er komen veel modellen in zeer korte tijd bij, geloof deze week weer een nieuw model, hopen maar dat hij niet bevalt of in ieder geval niet beter/mooier is.

Ik vind hem errrruggg mooi! Ik zie graag een uitgebreide fotoreportage zodra je hem binnen hebt.

Dat komt goed (tu)

Zullen wel hoge ontwikkelingskosten voor gemaakt zijn. Het zou me niet verbazen als ze later ook een carbon klokkie uitbrengen in serieproductie.

Ik zou hem dan zeker kopen!

Ben jaloers op de 2 die het wel gelukt is om er 1 te bemachtigen. Kreeg helaas een mail dat ik niet 1 van de gelkkige ben. Schitterende klok, mooie te hniek en exclusief. Persoonlijk vind ik het value for money gehalte in combinatie met de exclusiviteit geweldig. Veel plezier voor degene die het wel gelukt is. Misschien komen ze ooit te koop…

Wie weet komt hij in de verkoop de tijd zal het leren, wel grappig dat de meningen zo verdeeld zijn, de een vind het veel te duur en de ander een mooi horloge voor een prima prijs.

Oh wat had ik deze graag besteld!

Ik ben ook helemaal dol op die Magrette lijn. Beetje raar soms, maar wel lekker. Dit ziet er echt subliem uit! Erg benieuwd naar de bevindingen, maar vooral foto’s. Gewoon genieten van het wachten mannen :~

Henkjan91 Schreef:

Zullen wel hoge ontwikkelingskosten voor gemaakt
zijn. Het zou me niet verbazen als ze later ook
een carbon klokkie uitbrengen in serieproductie.

Ik zou hem dan zeker kopen!

Waarom zullen hier “hoge ontwikkelingskosten” voor gemaakt zijn.
Misschien begrijp ik het bijzondere niet. Binnenkort kan je het zelf printen:

Ik vind 1 vd weinige zwarte klokken waar ik niet zo gauw bang voor krassen zou zijn, aangezien t geen coating is.

Maar hoewel t vergeleken met anderee merken niet zo duur is, vind ik t wel veel geld.

Ik vind deze Magrette niet zo geslaagd in carbon.

Groeten.

Noel.

SuperC Schreef:

vinrouge Schreef:

Te duur…

Wat denk je dat het kost om zo’n kast te maken?
Denk dat je dat zou verbazen en er dan het label
"veel geld" aan zou hangen. En 10 stuks
wereldwijd!

Cognitieve dissonantie, Jaap! Maar toegegeven, hij is wel erg gaaf (tu)