Wat vinden jullie van deze Certina?

Ik vind dat groen zo op foto maar nix, en dat blauw vind ik gorgeous. Certina blijft zo’n mooi merk…

blauw dus!!! Is nu wel de automatic maar geeft wel n beeld.

1 like

Int echt ziet het toch anders uit als op de foto,s, ik twijfel ook erg hoor aan het groen je kunt het niet zo maar overal bij dragen, maar tis wel apart. Het was wel wennen dit zou mijn eerste quarts worden, horloges wegen erg licht t.o.v een automaat :stuck_out_tongue:

Hallo, mijn advies is de 2e foto. Die is namelijk in automaat en wel value for money. Certina is bekend met zijn Ds systeem (double security)oftewel dubbele pakkingen (rubber ring) per opening van het case, wat je niet zomaar vind in een uurwerk. Daardoor is die beter stootbestendig en waterafstotend. Ook mededankzij screw in crown waarmee je dus de tijd versteld. Elke Certina model heeft dat en is alle modellen daarom minimaal 100meter waterdicht. Voor die prijs? Je betaald voor wat je krijgt. Groeten SJ

Is het prijsverschil met de automaat zo groot? Ik zou even doorsparen mss en lekker de automaat nemen :wink:

Ten eerste word dit een horloge voor op mijn werk, en is 600 al best veel geld toch voor een werk horloge. De automaat heeft een lelijkere bezel en de datum staat niet mooi geplaatst vind ik. De automaat kost 770.

Dit is de automaat.

Dan zou ik er ook niet mee inzitten om de precidrive te kiezen. Mooie technologie ook, en idd veel mooiere bezel.

1 like

Ik zou voor je werk lekker de nieuwe quartz nemen. Staat altijd op tijd en je kan hem meteen omslaan na het weekend.

1 like

Helemaal gelijk in! :slight_smile:

Tja, we willen Zwitsers…per se…
duh…
Koop een Swiss vintage :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dan weet je zeker dat er niets Chinees aan zit.

Grt.

Leuke discussies, prachtig dat blauw he.
Ik heb nog een blauwe DS, draag deze vaak.