Wat vinden jullie van deze Citizen

Als dat een probleem is wil ik het wel voorschieten. Ik wil er ook 1.

Wat is het typenummer, dan check ik bij mijn leveranciers of ik ze misschien (nog!) scherper kan krijgen.

Typenummer is BN0015. Het is echter geen japans model. ook in Amerika is ie niet te verkrijgen. Op ebay staat ie iig nergens.
Ik inventariseer eerst alles hoeveel mensen er zijn.
Dan is het denk ik het makkelijkste om het geld over te maken en dan dat ik ze dan bestel.
Kan als student ook maar 1000 euro roodstaan, dus meer dan 10 voorschieten lukt al niet.

Maak daar maar 3 van… :slight_smile:

Ik wil graag de blauwe, voor 225 euro.

Weet niet of die 225 is. Kan ook wel iets minder zijn. Maar die ene is ook 100 euro goedkoper, dus deze zal het ook wel zijn

Kon jij ze nog scherper krijgen of niet.

Ik denk het niet, deze prijs is echt erg scherp. Ik heb nog geen antwoorden ontvangen, maar verwacht niet dat het veel kan schelen.

Ik heb hem binnen. Hij is echt impressive. Lume is blauw en is net een zaklamp zo fel. Echt een gave klok en veel mooier dan op de fotos

Het is wel een love it or hate it klok, maar ik vind hem prachtig.
Door drukte ben ik vandaag nog niet toegekomen aan de bestellingen, maar ik doe dit morgen of overmorgen.

Zal morgen wel even wat foto’s maken.

En Tom, hoe zijn de foto’s geworden? Zijn er veel liefhebbers voor? Moet ik nog vooruit betalen, of kan dat wachten tot de meeting.

Hoi Jurgen, ik ben alles even aan het inventariseren (ziek thuis geweest) en laat je morgen even horen hoe en wat.
Vooruit betalen zou wel handig zijn.

Ik kom hier morgen even op terug.
Heb er tot nu toe 6 mensen voor gevonden.

Zouden jullie mij allemaal even willen mailen naar tomkoerts@gmail.com.
Door een storing kan ik een paar mailtjes niet meer terugvinden.

Zal vanavond even de fotos uploaden

wat is de lug to lug size, meer dan 50mm?

Ik heb even gemeten en de lug to lug size is exact 45mm.

Hier zijn de foto’s (deze is trouwens nog ongedragen) Excuses voor de slechte foto’s
Ik weet namelijk niet of ik hem wel ooit omdoe, aangezien binnenkort mijn Sinn U1 komt.

wat mierenneukerig dit, maar: van uiteinde lug naar uiteinde lug (dus echt uiterste naar uiterste)?

Ik denk dat ik er wel eentje wil in dat geval,
Zal eens even mn spaarpotje legen.

Als er nog 1tje besteld kan worden tenminste…

Heb hem nog een keer nagemeten en het is echt 45mm van lug naar lug. Op de fotos kun je ook zien dat de lugs maar klein zijn.
de 46mm doorsnee is ook incl kroon

Bestellen moet ik nog doen dus geen probleem.