Who cares
Ik ga ervan tussen,over 8 uurtjes roept de plicht weer,sleep well
Via Catawiki.
Ja mijn plicht roept ook bijna weer.
Ik vind Watch2day niet zo’n fijn bedrijf. Zelf heb ik er 2 invicta’s gekocht. De modellen die ik heb gekocht worden aangegeven rond de 600/800 euro’s te kosten zonder de korting, heb ze echter voor rond de 100 euro gekocht. Bij 1 van de Invicta’s ging het bandje kapot en kwam uit het niets vocht binnen het horloge. Als ik deze buiten draag komen er kleine vocht druppeltjes aan de binnen kant op het glas. Zelfde verhaal bij de andere Invicta die ik daar heb gekocht. Deze heb ik echter terug gestuurd en beroep gedaan op de garantie. De garantie kreeg ik niet en een reparatie zou al snel 75 euro kosten, wat ik onzin vind voor een klok die ik heb gekocht voor 100 euro. Toen ik deze Invicta weet thuis gestuurd kreeg wat ik ook niet bepaald tevreden met hun handelingen. Ik kreeg de opbergdoos beschadigd terug met krassen en gaten, het glas hebben ze deels er verkeerd opgeplaatst en de klok tikt nu niet meer, wat deze wel deed voor de verzending naar W2d.
Vanuit mijn ervaringen zal ik niks meer bestellen op watch2day, de kwaliteit van de horloges die ze aanbieden vind ik bagger (Invicta), desalniettemin zijn het prachtige horloges met leuke functies. Ook de service van W2d is traag en slecht. Het is maar net wat je over hebt voor een horloge. Nou weet ik dat Seiko’s goede horloges zijn en de kwaliteit natuurlijk super zal zijn (zoals verwacht van elke Seiko), helaas had ik de zelfde ervaring niet met de Invicta’s welke van bagger kwaliteit zijn.
Groetjes Mees
Dat is uiteraard vervelend om te horen. Ik dacht dat Invicta toch wel een degelijk merk was maar uit jouw woorden te horen is dat helaas niet zo.
Mijn enige aankoop tot op heden via Watch2day is een horlogebox. Hier kan echter weinig aan fout gaan denk ik en kreeg het ook netjes binnen.
Op horlogegebied vindt ik dat ze veel in mijn ogen niks zeggende merken verkopen. Af en toe hebben ze dan wel eens een Seiko of Invicta maar dat is het dan ook wel. Ik kwam dan toevallig die Seiko 5 tegen maar heb al gehoord dat deze bij Monsterwatches goedkoper is.
Het design van veel Invicta’s zijn inderdaad mooi, ze lijken deels op een rolex submariner. MIjn eerste Invicta (rosé goud) heb ik een jaartje met plezier gedragen, totdat ik het glas stootte en er een gat in kwam, later kwam ik er pas achter dat er een gat in zat en heb m voor die tijd al onder water gehad waardoor die vol is gestroomd. Eerder was ook al die draaischijf kapot, vast gelopen. Kon alleen hardhandig gedraaid worden. Deze horloge wil ik wel echter naar een juwelier brengen om er een nieuw glaasje in te laten zetten en m werkende te maken. Want ik vind het echt een mooie horloge!
BIj mijn andere Invicta kwam er steeds vocht achter het glas terwijl deze niet stuk is en ik de batterij nog nooit heb laten vervangen. Ook de band is op een rare manier kapot, alsof deze er half aanhangt:
Jammer om dit te horen over Invicta. Heb er wel eens aan gedacht om er een te kopen maar heb toch ook wel vaker mindere recensies gelezen over Invicta. Ook vervelend dat er vocht doorheen komt.
Wel een aardig Vijfje, maar de band zou beter kunnen. Heeft gevouwen schakels. Past ook geen “normale” band aan.
Inderdaad, met name de bandaanzet is minder.
Je bent dan zeer beperkt met bandjes wisselen.
Kijk eens bij monsterwatches voor veel andere leuke seikos.
Watch2day kijk ik ook wel eens. Maar die belachelijke aanbiedingen slaan gewoon nergens op; van 500 voor 75!! Kan ik niet zo goed tegen.
Ze bezeiken de boel dus al voor dat je nog maar iets gekocht hebben. Dan heb ik al helemaal geen vertrouwen in de after sales.
Ze gaan uit van de listprijs.
Inderdaad Koekoek. De kortingen lijken heel wat maar stellen in werkelijkheid weinig voor. Verder zijn het volgens mij oude modellen.