Wat vinden jullie van m'n nieuwe horloge?

Geinig wel

Idd grappig. Wij hebben een klok hangen die door een kunstenaar is ā€œbewerktā€, idd prijzig maar ach, you only live once (tenminste dat denk ik)…veel plezier er mee.

Kan je ons wat over het uurwerk vertellen en wat is de gangreserve? Komt deze ook met een date-functie :watch:

1 like

Hoi Friso,

Ja op beide vragen:

De ā€˜gangreserve’ is een liggende batterij net zoals bij je smartphone, die van mij staat nu op vol

1 like

Mag ik een bundel van uw verzameld werk? Elke keer genieten. Prachtig

On-topic. Tof en anders. Anders is altijd goed.
Geniet ervan!

2 likes

Afwijkend van de massa, ik hou der wel van. Heel veel plezier ermee!

Totaal niet omdat ik het geen horloge vind, het geeft tijd aan op een bijzondere manier.
Een leuke gimmick maar niet voor dat geld. Ik vind het op de pols ook niet echt fraai en het op een woordzoeker lijken.

Het is wel jouw smaak en daarom wens ik je er wel veel plezier mee en er zijn vast meer liefhebbers.

Kick ding, nadeel alleen van digitale klokken is dat je zeker weet dat ze niet waardevast zijn… veel draagplezier!

Je kan er niet meer dan 725 euro op verliezen, daar zou ik voor tekenen voor wat betreft mijn horloges :+1:

1 like

Je bent toch gelijk al grotendeels je investering kwijt na aanschaf; net als bij mobiele telefoon. Ik zie een grotere paralel met een smartphone met dit horloge dan met een analoog horloge.

1 like

Grappig, maar ik weet de tijd eerder op een gewoon horloge, desnoods digitaal. :wink:

Toffe unit wat mij betreft. Veel plezier ermee!

Heel leuk maar als ik mag kiezen
analoog

Apart ding. Leuk! :+1:

Leuk! Heb zelf de wandklok in huis.