Wat vinden we van: de nieuwe Colt?

automaatje Schreef:

Ik vind een breitling op een rubber band of
lederen band toch altijd wel mooier dan op een
stalenband.

Hier steeds staalband om praktische overwegingen. Worden dagelijks ij afwisseling gedragen en leder kan je niet onderhouden zoals een stalen band. Een lederen band die wat zweet heeft opgeslorpt is immers niet te genieten…

Mooi ding! Vooral de diepe subdials zien er goed uit. Tekst heb ik geen probleem mee

Deze komt net iets te laat voor mij, sinds januari in het bezit van de colt automaat non chrono. Als deze er was geweest was ik zeker gaan twijfelen!

Ps hoe kan ik hier reageren met een plaatje?:slight_smile:

Ik vind 'm fraai (tu).

Ik vind m erg gaaf :~

De meeste Breitling stalen bracelets zitten zeer comfortabel alsook bijvoorbeeld de banden uit de Link serie van TAG. Ben toch benieuwd hoe de stalen band hier zal aanvoelen. Ziet er totaal anders uit van wat wij bij Breitling gewoon zijn.

Ekim85 Schreef:

Deze komt net iets te laat voor mij, sinds januari
in het bezit van de colt automaat non chrono. Als
deze er was geweest was ik zeker gaan twijfelen!

Dat blijven we altijd wel houden. Heb ik de Emergency mission gehaald, komen ze later met de emergency 2…

Aan de andere kant vind ik de subdials wel leuker.

Ps hoe kan ik hier reageren met een plaatje?:slight_smile:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Ekim85 Schreef:

Deze komt net iets te laat voor mij, sinds januari
in het bezit van de colt automaat non chrono. Als
deze er was geweest was ik zeker gaan twijfelen!

Ps hoe kan ik hier reageren met een plaatje?:slight_smile:

Het is te doen, maar wel behoorlijk omslachtig. Vooral de eerste keer… Succes!:wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Toch nog even eraan toevoegen dat ik de verhouding bezel/dial toch iets minder geslaagd vind. Een iets smallere bezel zou misschien het horloge nog wat eleganter kunnen maken.

mayo Schreef:

Toch nog even eraan toevoegen dat ik de verhouding
bezel/dial toch iets minder geslaagd vind. Een
iets smallere bezel zou misschien het horloge nog
wat eleganter kunnen maken.

Haha, zo zie je maar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vind de wijzers te iel, en wil grotere wijzers om em stoerder te maken. Die smalle wijzers vind ik juist weer te elegant voor zo een stoere pilot.

Ik vind bij de nieuwe Colt de lap tekst lang niet zo gruwelijk als bij de Pelagos moet ik zeggen.

Breitling had er eerder ook al een handje van om wat meer tekst op de plaat te zetten misschien dat ik daardoor eerder geneigd ben om het door de vingers te zien bij Breitling ofzo.

Groeten,

Noel.

n visser Schreef:

Ik vind bij de nieuwe Colt de lap tekst lang niet
zo gruwelijk als bij de Pelagos moet ik zeggen.

Breitling had er eerder ook al een handje van om
wat meer tekst op de plaat te zetten misschien dat
ik daardoor eerder geneigd ben om het door de
vingers te zien bij Breitling ofzo.

Daar komt bij dat de Breitling ‘slechts’ 6 regels heeft, en Tudor soms 2 of zelfs 3 woorden op een van de 7 regels heeft staan. En dan hebben we Swiss Made nog niet eens meegerekend :+

marnix.moed Schreef:

n visser Schreef:


Ik vind bij de nieuwe Colt de lap tekst lang
niet
zo gruwelijk als bij de Pelagos moet ik zeggen.

Breitling had er eerder ook al een handje van
om
wat meer tekst op de plaat te zetten misschien
dat
ik daardoor eerder geneigd ben om het door de
vingers te zien bij Breitling ofzo.

Daar komt bij dat de Breitling ‘slechts’ 6 regels
heeft, en Tudor soms 2 of zelfs 3 woorden op een
van de 7 regels heeft staan. En dan hebben we
Swiss Made nog niet eens meegerekend :+

Ik heb eens vergeleken met elkaar en inderdaad volledige volzinnen op de plaat zoals bij de Pelagos vind ik niks, maar door de relatief korte regeltjes van de Colt vind ik het weer acceptabel gek genoeg.

Groeten,

Noel.