Wat vinden we van de nieuwe T-touch, de Expert

Je vindt het een prachtige klok, dus dat is inderdaad een goede reden om er een te kopen! :slight_smile: Ben benieuwd naar de foto’s!!
Uiteraard wens ik je bij voorbaat veel plezier met deze mooie, nieuwe aanwinst! (tu)

Ik vind het een hele mooie degelijke klok met een kwalitatieve,robuuste,moderne uitstraling(tu)
en natuurlijk… nog zwitsers ook:)

Gr Dennis.

Heeft even geduurd maar heb hem nu ook

HIer dan eindelijk de foto’s. Ze zijn wat donker.

Heb het horloge nu iets meer dan een week om. Draagt door het titanium erg fijn. Door zn 43 mm draagt ie zeker niet klein.
De functies erop zijn erg leuk. Vooral de Barometer is ideaal. Bij regen kun je zien of het op gaat klaren of dat het slecht weer blijft en andersom ook.
Thermometer is ook handig, alleen jammer dat je hem af moet doen om de omgevingstemperatuur te meten. Wel nauwkeurig!
Ook handig dat je verschillende functies tegelijk kan gebruiken. Dus chrono en countdown tegelijk en hoogtemeter.
Zit ook een sleep-modus op. Schakelt ie de wijzers en display uit. Druk op de kroon en alles staat weer goed. Chrono wordt dan wel ge-reset.
Sluiting is wat goedkoop, net zoals de band maar kast is erg netjes afgewerkt. Bezel draait mooi en zit geen speling op.

Hier wat foto

De T-touch is een leuk horloge met veel gadgets. Persoonlijk vind ik de compasfunctie een aardig speeltje. De titanium uitvoering is opmerkelijk licht van gewicht gezien zijn omvang. Vind het wel een hebbedingetje. Een van de toppertjes in quartz.

anker

Mooie foto’s(tu). Wat voor een temp geeft hij aan als je hem om hebt? Kan je hem b.v. als koortsthermometer gebruiken?

Ja hoor, mooi horloge.

Jammer dat je de full titanium versie niet hebt genomen, een rubberband is niet zo duur om erbij te kopen, en het draagt M.I. prettiger.

Ennuh, Azimuth is de hoek in graden tov het noorden.

Is ff onthouden 0 t/m 360 graden
– 0 (of 360) = noord – 090 = oost – 180 = zuid – 270 = west -

Dat weet ik dan gelukkig nog, maar idd de thermometer moet je die echt afdoen om de omgevingstemp. te meten?

Bij Casio moet je het horloge enige tijd af doen.

Als ik hem omheb tussen de 29,4 en 31 graden. Meet dus echt de temperatuur van je huidoppervlak.

@anon57132085na,

Ik wilde bewust niet de full titanium versie. Vind ik een stuk minder mooi. Lijkt me ook minder prettig dragen. Maakt volgens mij niet gek veel uit welke versie je koopt en daarna de band bijkoopt.
Azimuth kun je ook instellen zodat je hem als navigatie kunt gebruiken. Display geeft dan aan of je naar links, rechts of rechtdoor moet.

Tom Koerts Schreef:

Azimuth kun je ook instellen zodat je hem als
navigatie kunt gebruiken. Display geeft dan aan of
je naar links, rechts of rechtdoor moet.

Da’s mooi als je in zo’n errug groot maisveld ofzo loopt, loop je geen rondjes.

Over het titanium worden we het toch niet eens, kwestie van smaak(mooi / niet mooi)

Ik heb mijn eerste lederen bandje 3 weken gedragen, en nu weer het titanium maar denk dat ik dat toch prettiger vindt.