Dank je wel! Nee hoor, niet eens. Ik begrijp wel dat je dat denkt, omdat we ons laten inspireren door onze favoriete horloges en de tonneau vorm in 2024 weer helemaal hot is. Daardoor zie je dit bij veel merken terugkomen momenteel. Mocht je een keer in de buurt van ons kantoor in Harderwijk zijn dan laat ik je met alle plezier onze eigen tekeningen zien!
Dank je wel voor het warme welkom haha. Ik zie het inderdaad! Ik denk dat dat om marketing redenen is gedaan, met name richting het buitenland. Ik ga er gelijk achteraan om dit weg te halen. Gïinspireerd door (urban) Amsterdam klopt sowieso wel haha. dank voor je opmerkzaamheid!
Daar ben ik er eentje van.
Ondanks jullie verklaring blijft mijn twijfel groot. Dat gezegd hebbende, siert deze reactie en de wijze waarop jullie lichthartig met mijn kritiek omgaan enorm ! Dat lijkt tegenwoordig een zeldzaamheid te worden.
Mede doordat jullie de ballen hebben hier te reageren en tevens lichthartig omgang met de kritiek, gun jullie het beste met de onderneming.
Hoop oprecht dat jullie er een goede boterham mee verdienen en misschien gaan jullie naar verloop van tijd wel een richting op die mij aanspreekt.
Post vooral als jullie wat andere lijnen hebben. Wie weet kruisen onze paden in de toekomst
Dank, ik waardeer het! Ik probeer daarnaast een manier te vinden om je te overtuigen, zonder onze tekeningen online te hoeven zetten Daar ga ik nog even over nadenken haha!
We nemen kritiek ter harte, ook al denk ik dat op dit forum vooral horlogepuristen zitten (die op dit moment niet onze target doelgroep zijn). We hebben er (mede uit fashion oogpunt) bewust voor gekozen om te starten met zeer opvallende kleuren. We verwachten in de nabije toekomst wel wat meer klassieke kleuren toe te voegen (alsmede een automaat).
We proberen zo open mogelijk te zijn bij onze producten (het uurwerk, etc), maar als er waardevolle informatie mist dan horen we dat heel graag!
Geen gekke gedachte denk ik. De markt van horloge liefhebbers is zeer niche en mega kritisch. Dan moet je meteen groot uitpakken. Dat is echt een lastige markt om je in te begeven.
De fashion markt biedt mogelijkheden met lagere drempels. Grotere markt en minder kritisch op detail niveau.
Niets mis mee en biedt kansen om genoeg vermogen en afzet te creëeren waardoor je, mocht je dit in de toekomst willen, andere markten kan aanboren. Deze markt biedt ook kansen om samen te werken met goede urban/sneaker zaken.
Blijf deze instelling en manier van communiceren houden. Juist hierin kunnen jullie imo het onderscheid maken binnen de fashion markt en jullie onderscheiden van verkopers die ik bovenaan dit draadje linkte.
Met een uitmuntende service en aftersales geloof ik dat jullie echt een goede toekomstbestendige onderneming kunnen neerzetten/verder uitbouwen.