wat voor horloge krijgt een voetballer als hij 75 interlands heeft gespeeld?

75 interlands en dan een stopwatch? :thinking:

1 like

Nee hoor. Je mist niet zoveel denk ik. Vind ze over het algemeen gewoon heel lelijk. Snap dan ook niet waarom ze in de voetbalwereld zo geliefd lijken te zijn. Vandaar dat ik het merk met liefde afkraak. Vooral als ze er 26k list voor vragen.

Verder niets mis mee. Lekker uurwerk (HUB4700 column wheel, gebaseerd op de El Primero 400) prima materialen. Alleen Graf lelijk imo

2 likes

Mag ik vragen wie je bedoelt welke voetballer AVW is?

2 likes

Amsterdam Vintage Watches bedoelt hij vermoedelijk :wink:

3 likes

En ik maar bedenken een speler met initialen AVW uit de WK selectie van 2010 :slight_smile:

2 likes

Er is ( technisch ) ook niets mis met een Fiat Multipla maar ( bijna ) de hele wereld is het er wel over eens dat dit één van de lelijkste auto’s ooit is.

Bij Hublot ook een beetje het geval denk ik.

3 likes

Wat een onzin zeg iedereen praat de menigte gewoon na

Hublot heeft zeker wel mooie horloges gemaakt hoor

Elk merk heeft lelijke eendjes en mooie horloges

2 likes

Tegenwoordig praat iedereen elkaar na en vormt het merendeel geen eigen mening meer. Iedereen vind hublot kut hmm oke ja dan ikook

Zo gaat het tegenwoordig :smiley:

1 like

Ik vind een hublot niet per definitie lelijker dan een dikke duiker waarvan er hier genoeg voorbij komen in collecties.
Beide simpelweg niet mijn smaak kennelijk.

1 like

Wat zou een verpleegkundige of arts krijgen op een ic die 75 covid patiënten heeft geholpen??

3 likes

Salaris, zorgbonus, een goed pensioen en een burnout.

1 like

FTFY

1 like

Zorg verdient niet slecht. Vergis je niet in 36u werk, goed pensioen en 13e maand.

Een mager applaus vanaf het balkon :clap: :upside_down_face:

4 likes

En een figuurlijke middelvinger van Henk en Ingrid die zonder mondkapje en zonder afstand te houden, schreeuwend voordringen bij de servicebalie voor een pakje JPS extra zwaar.

6 likes

Ligt echt aan je werkgever en onderhandeling skills tijdens het arbeidsvoorwaarden gesprek Ruud. Heb zelf niets te klagen, maar ken genoeg mensen die exact hetzelfde doen en een heel stuk slechter verdienen.

Maar goed? Ik werk op HBO niveau. Vergeleken met veel andere baantjes na het halen van een hbo bachelor verdient het een pak minder. Voor het geld moet je echt niet de zorg in gaan. Arbeidsvoorwaarden zijn daarentegen wel prima.

Pensioen kunnen 30 minners sowieso op hun buik schrijven. Dat is alleen nog voor de oude van dagen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad niet vind dat er heel veel te klagen is wat salaris betreft, ik moet daarbij wel zeggen dat ik onder de cao GGZ val. Het verschilt ook per organisatie/instelling, op veel plekken zou ik een schaal minder krijgen.
Over het algemeen heb ik eigenlijk niets te klagen, dus nee, zorg verdient niet slecht.
Als je er rijk van wilt worden, dan zit je er toch wel verkeerd. :sweat_smile:

Maar een horloge als bonus, altijd welkom toch? :laughing:

Lekker. Iedere keer als je je horloge omdoet word je herinnerd aan die verloren finale. :unamused:

1 like

Dat heb ik elke ochtend als ik mijn sokken aantrek.

:point_up:t3:

3 likes

Ik betwijfel het. Zeker niet als je al lang bij een organisatie werkt en hoog in de schaal zit.
Vergis je ook er niet in dat je 10% minder werkt, veel pensioen oppot én een 13e maand krijgt.

3000 bruto in de zorg, is dus véél meer dan 3000 bruto commercieel.

Vrouw zit in de CAO GGZ en ik heb ook een paar jaar onder de ziekenhuizen CAO gevallen. Bij de meeste commerciële clubs ging mijn salaris naar beneden, dus nu zit ik vast aan een werkgever die in de markt gewoon het best betaalt :rofl:

Welke dan?