Wat weegt jouw horloge

Maar even een topic kick heb je meteen een mooi overzicht van alle gewichten.

Misschien is de topics mergen een optie?.. admin!!! :smiley:

links de seiko mapmeter 205 gram
rechts de ZITC 250 gram

b01

Ik heb een Breitling Hercules gehad. Deze woog volgens mij 250 gram. De diameter is 44,7 mm en de hoogte 16,7 mm. Ik heb hem weggedaan omdat ik de kast te zwaar vond en niet in evenwicht was met de stalen band. Je krijgt dan het effect van een steeds heen en weer gaande kast bij iedere polsbeweging :(.
Groeten, René

De Omega POC met stalen band… 235 gram met twee links verwijderd.

Mijn Benarus SeaDevil zit met stalen band op de 290 gram …

Deze rubriek is er nog niet zolang geleden nog geweest he…
Mijn horloge Raymond Weil Nabucco 7800 ST05207 weegt exact 293,16 gr

217 gr Sinn U2

Ecozilla met alle schakels: 265 gr

gr.
Peebee.

Mijn Seiko SKA383 (BFK+) is volgens monsterwatches 209 gr, als je hem vergelijkt met mijn SKX007 op jubilee lijkt hij wel een stukje meer dan 50gram zwaarder :wink:

Heb je een wristshot van je BFK waarop je de grootte/dikte van het horloge kunt zien?

Heb er net een paar genomen, komen er zo aan. Geen top kwaliteit, heb het echt snel gedaan, maar je krijgt in ieder geval een idee.

Ja! Alvast bedankt!

Naast een SKX007:

Hele nette foto’s. :smiley: Zelfs als ik moeite doe kan ik ze niet zo mooi krijgen. :expressionless:

En het horloge… WOW, wat dik zeg. :smiley: Damn…

Bosnialove Schreef:

Hele nette foto’s. :smiley: Zelfs als ik moeite doe kan
ik ze niet zo mooi krijgen. :expressionless:

En het horloge… WOW, wat dik zeg. :smiley: Damn…

Dankjewel :wink:

De dikte valt wel mee voor zo’n groot horloge. Het is absoluut geen dun horloge, maar ten eerste is hij uit mijn hoofd 49mm inkl. de kroon, en daar zou een dun horloge niet zo bij passen. En ten tweede is hij niet zo vreselijk veel dikker dan de SKX007, en die valt best wel mee. Het is meer dat hij groot is, en erg aanwezig, wat hem ook voor je gevoel wat dikker maakt. Ik was werkelijk stomverbaasd toen ik hem naast de SKX legde en bleek dat ze qua dikte niet zo ver uit elkaar liggen, voor mijn gevoel was hij namelijk een stuk dikker :wink:

Hmm… Ja nu je het zegt valt de dikte eigenlijk wel mee. Vooral als je de dikte vergelijkt met de 007. Ik hoop niet dat de normale BFK dikker is dan deze. :stuck_out_tongue: