Dat merk je wel als ze chagrijnig is…
Echt? Is in Nederland dus niet anders? Was al op zoek gegaan om me Belgische vrouw te flippen tegen een Nederlands exemplaar… ik geef cash bij en een klokje…
Junghans heeft wel wat met weeknummers. Ik heb zelf een Mega 1000 gehad, en ook daarop kon je het weeknummer in beeld krijgen.
Ik vond het wel handig.
Ik vind het eigenlijk wel makkelijk…mooie toevoeging☺
Junghans is een van de weinige merken die iets doet met weeknummers. Sinn heeft de 6052, en ik dacht dat Oris ooit ook een model met weeknummering had.
Als complicatie erg leuk, werk zelf veel met weeknummers, maar zit net zoals de datum eigenlijk standaard in mijn hoofd. Bij weeknummers icm horloges moet ik wel altijd denken aan Blancpain

ps. Overigens niet aan mij besteed.
Toevallig was ik zelf ook aan het kijken voor horloges met week nummers.
Waarvan ik de junghans inderdaad wel de mooiste vind
complimenten voor de humor topic leden. we hebben erg gelachen ,droge humor op kerstavond op het forum. voor een ieder fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018. Bijzonder goed horlogejaar. groet Jobo71
als je de begin topic goed leest verklaart het prachtige junghans horloge volgens de reacties en verklaringen alles.
Als je een vraag stelt ben je hooguit dom voor voor een paar minuten, als je hem niet stelt blijf je dom voor de rest van je leven.
45 uur ja…
Die CUERVO Y SOBRINOS ( HABANA)… specialleke…amaaaiiii