Wat wordt jouw eerste aankoop in 2022?

1e aankoop is een verveel momentje, lockdown, weekje vrij, bietje drank, doe eens gek, boeien, kak heb m gekocht horloge

18 likes

De eerste aankopen zijn al gedaan maar nog niet gearriveerd.

3 likes

Ik twijfel nog wat het eerste wordt, zodra ik eruit ben laat ik het even weten :grinning:

4 likes

:fire::fire::fire::fire:

2 likes

Meerdere zelfs. Nou, nou! Opnieuw allemaal Seiko’s?

3 likes

Deze staat ook hoog op mijn lijst !

1 like

De fade op de dial is toch wel erg stoer.

2 likes

Zeker. Voor de verandering weer eens wat nieuwer spul. :grin:

13 likes

Oh, alvast voor het wereldkampioenschap voetbal!

3 likes

Een King Seiko, rechtstreeks van @Mipnick naar @Aad57 en dan naar mij!

3 likes

Prachtig! Waar te koop op Timefactors zie ik hem niet!

3 likes

Op de eerste dag van 2022 is mijn zoontje geboren. Ik wil graag een horloge kopen als aandenken om deze mijlpaal te vieren. Bij de geboorte van mijn dochter had ik een een Speedmaster moonwatch gekocht. Ik vond het een mooie verwijzing naar haar naam Selina wat maan betekent.

Omdat mijn zoon op 1-1 geboren is leek het mij wel tof om een Zenith El Primero te kopen. Maar ik zag laatst de nieuwe blauwe Omega Seamaster 300 in een etalage en vind die toch ook wel erg gaaf!

40 likes

12 likes

Gefeliciteerd ! Dat is een mooie datum om geboren te worden. Wat je ook kiest ik hoop dat jou zoontje ook de passie voor horloges mee krijgt en deze dan ooit zelf om de pols mag doen👊🏼

2 likes

Gefeliciteerd!

Vanwege de symboliek (en het horloge zelf) zou ik voor de El Primero kiezen :slight_smile: Maar met beiden heb je een schitterend toekomstig geschenk voor je zoon!

4 likes

Een

weet nog niet precies welke :thinking:

3 likes


de Captain Cook High-Tech Ceramic

9 likes

Gefeliciteerd en beide natuurlijk top.

3 likes

Nog niet te koop, normaal was de het december dat ze op de site zouden verschijnen, maar er is uitstel.
De nieuwsbrief kondigt het meestal aan, daar ben ik op aan het wachten.

1 like

Thanks voor je berichtje! Ziet er goed uit! Al prijzen bekend?

3 likes