Wat wordt jouw eerste aankoop in 2022?

Zou dit jaar eigenlijk niks meer kopen behalve vooraf gepland , had 2 horloges op de lijst staan:

  • Bulova Lunar Pilot
  • Rolex Milgauss blauw

Dag 6 van het nieuwe jaar gaat het deels verkeerd:

Maar de Milgauss is inmiddels van de lijst dus per saldo gaan we nog goed :innocent:

8 likes

De Explorer II 16570 eruit en deze erin dit jaar…

21 likes

Op 6 januari ontvangen:

Een goed begin van het jaar :slight_smile:.

6 likes

Hele hele vette keuze :ok_hand: Ik heb deze eens gepast met grijze plaat, heel gaaf.

2 likes

Het is deze Steinhart geworden, van @Cal219, voor m’n neef die ervan geniet:

4 likes

Deze datejust uit 1973 zal halverwegen dit jaar zich bij mijn collectie aansluiten. M’n eerste echte luxury watch, zeker niet m’n laatste haha!

9 likes

Deze klatser terug :partying_face:

20 likes

:sweat_smile: Ben ook bang dat de keus erg moeilijk wordt als ik beide voor me heb liggen, maar denk dat ik naar blauw neig. Vind ik erg mooi bij de retro vorm passen. Toekomst zal uitwijzen​:wink:

2 likes

Deze hopelijk :innocent:

9 likes

Dankjewel! Ze zijn allebei erg gaaf, toch vind ik de polar iets unieker. :sunglasses:

2 likes

Inmiddels is het plastic eraf en is de Bergeon schroevendraaier besteld… Die had ik nog niet, dus het bandje nog niet op maat kunnen maken :woozy_face:

12 likes

Mij eerste aankop is ook binnen. Bij deze ik wil thanks zeggen ao forumlid @robertarnhem.

7 likes

Chopard mille miglia gts power control azzuro. Volgende week ophalen :slight_smile:

3 likes

Heel mooi zeg :blush::blush::blush:

2 likes

Door een verbouwing thuis het laatste kwartaal van 2021 nauwelijks bezig geweest met de hobby.
Mooi trouwens hoe dat werkt. Voor de verbouwing “alleen maar bezig met de horloges” en opeens is er een andere prioriteit. Nu de allerlaatste klusjes die eraan komen en de allerlaatste uitgaven. Uiteraard het budget van de verbouwing overschreden.
Maar nu komt langzaam maar zeker de tijd weer terug en veranderd de prioriteit :blush:.
Mooi alle bekenden en nieuwe gezichten weer / nog steeds bezig te zien met de hobby.
Ik ga eens voorzichtig alles weer een beetje in zicht proberen te krijgen, het blauwe gedeelte in de gaten houden maar ook de incomonings en NA post.
Er is gelukkig nog een beetje € blijven hangen en ga op weg met 1k horloge budget.

6 likes

Sucess man :facepunch:t3::facepunch:t3:

2 likes

Prachtig ik overweg deze ook. Hoe bevalt hij?

2 likes

Technisch gezien heb ik mijn eerste aankoop al gedaan, maar daar heb ik cadeaubonnen van mijn werkgever voor gebruikt (een Citizen Eco-Drive chrono), dus die tel ik niet mee :wink:

Ik zit er sterk over te denken om toch weer een HKED chrono te kopen zodra die weer leverbaar zijn:

Wat ook op mijn verlanglijstje staat is deze Citizen Skyhawk (een heel ander soort horloge):

3 likes

Ben een beetje overboord gegaan.

9 likes

Naja, zitten toch 2 mooie horloges tussen :face_with_hand_over_mouth:

3 likes