Uhrinstinkt is een grijze handelaar en dus grijze prijzen, maar ze hebben vaak ook jong gebruikte horloges. Ik heb zelf geen ervaring met de site maar het schijnt goed te zijn.
Ik heb nog 2 Hamiltons uit Interstellar die het nest mogen verlaten
Topic kan dicht
Stuur mij svp een berichtje
En ik heb ze nog gekocht ook! Haha
Dat willen graag zien op je pols!
We hebben inderdaad een mooie deal kunnen maken en zo hebben we een win win situatie en ben ik weer een stapje dichter bij mijn grail en heb jij 2 Hamilton Film horloges bij je verzameling.
Zo doen we dat onder elkaar op dit mooie forum
Proficiat!! Uiteraard willen we ze graag zien
Lol rollercoastertje langs de beste en de slechtste foruminstincten. Gefeliciteerd met je NA!
Nu weten we de beste plekā¦
Voor liefhebbers van vintage is deze website uit Frankrijk ook de moeite waard.
Zeker weten! Kende ze niet maar ze hebben een paar mooie vintages voor schappelijke prijzen!
Niet alleen maar Rolex, Tag, Omega maar ook een mooie Aston Triple Date (Pointer Date!), de Mulfi met Landeron chrono, ā¦
(voor mij onbekende merken, maar meteen nieuwsgierig naar de historie). En kijk die Seikomatic Weekdater!
Ik heb op de link geklikt maar zie toch voornamelijk dealer premium prijzen als ik op het Seiko tabje klik. In ieder geval geen prijzen waarop ik ze op HF verkocht voor zou krijgen. Wel geserviced, al staan de details er niet bij wat dat inhoudt.
Ik moet zeggen dat ik de Seiko markt niet goed ken dus wat dat betreft laat ik me graag corrigeren.
Ik had het mbt de prijzen met name over de triple date en de Landeron.
Bij deze moet je wel heel erg goed oppassen en check and double check toepassen. Ebay Kleinanzeigen staat erom bekend dat er veel fake wordt aangeboden en bij problemen krijg je nul support van Ebay!
Mee eens. Ik heb er zelf goede ervaring mee, maar heb dan ook uitgebreid contact met verkopers en krijg overtuigende info voordat er geld overgemaakt wordt.