Klopt 100%. Ik denk dat acour_jeroen dat ook vindt.
Dat lijkt me wat veel gevraagd. Toch? Anders corrigeer me maar
Klopt 100%. Ik denk dat acour_jeroen dat ook vindt.
Dat lijkt me wat veel gevraagd. Toch? Anders corrigeer me maar
Dit is het oude model Overseas, de bezel met de uitsparingen is bij het nieuwe model gewijzigd, van 8 naar 6 uitsparingen.
het mooie van deze, met 8 uitsparingen is in mijn optiek dat de kroonbescherming in ƩƩn van de uitsparingen valt, en ook boven de lugs valt een āblokjeā in de uitsparing, als je er een metalen band op hebt, lijkt de band door te lopen tot in de bezel⦠bijzonder fraai in mijn ogen, en verdraaid moeilijk te makenā¦
Ik vind em prachtig!..
Prachtig!
Zat ik ook al aan te denken. Prachtig ding.
Is idd wat kort door de bocht.
Resetten en voor uit met de geit
Ik ben niet zo onder de indruk van dit horlogeā¦
Maar smaken verschillenā¦
Nice! Zo jammer van de datumā¦
Vanaf het plaatje dacht ik ādit wordt hem nietā, maar nav de foto begin ik te twijfelen.
Ben wel benieuwd hoe de details op de dial in āreal liveā zijn. De hoekige vormen vind ik bij deze ook wel geslaagd (bij de bezel en de kroon). Ik snap de vergelijking met Hublot, maar deze roept bij mij niet hetzelfde gevoel op.
Mocht je deze aanschaffen, dan heb je in ieder geval iets bijzonders. Succes met de keuze!
Gr.Wander
Mwahā¦
Van de drie die je er voor moet inruilen zou ik alleen twijfelen over de Navitimer, maar die is vrij makkelijk weer te vinden, dus ik zeg: doen!
Nee, van Kooten tegen Jacobse en Van Es op de LP op hun Pik getrapt.
De Navitimer alleen is al gaver dan de VC. Gelukkig heb ik een goedkope smaak. Haha.
Maar⦠In dit prijssegment is het niet echt meer rationeel te benaderen of je wel of niet ervoor gaat. Daarom, je hart volgen en gewoon doen.
āBij twijfel niet inhalenā. Fantastisch merk, maar - in de verste verte - niet de mooiste klok van dat merk. Ik zou nog even wachten en kijken of je voor een overseas zoals eerder gepost kunt gaan.
Bij een bekende āgrey marketā dealer stond deze te koop. Nu staat hij op gereserveerd. Betekent dit dat de kogel door de spreekwoordelijke kerk is?
Ik ga inderdaad naar het horloge kijken en dan zien we wel of het klikt.
Vindt het horloge al mooi van de fotoās maar ik gelezen dat hij in real life nog mooier zou zijn.
Veel plezier!! We zien de NA wel verschijnen
De kogel is door de kerk. Gisteren ben ik gaan kijken en het is een beauty in het echt dus de deal was snel gesloten.
Pics will follow.
Dat vind ik dan wel weer een enorm pluspunt!
Horloge zelf vind ik helemaal niks.
De inruilerts zijn ook al zichtbaar bij de handelaaršā¦
Ben benieuwd!