Hm, eentje uit de serie ‘Enkele Seiko JDM modellen’ gaat er al aankomen…een MM300
Sparen voor:
-Longines Nonius
-Meistersinger No.3
-Union Glashütte Belisar (Moonphase)
Maar het zal eerder voor 2016 zijn voor één van deze drie
Happy 2015 :)o:)-D
Het inkrimpen van mijn collectie, afgelopen maand al 2 horloges verkocht (een Steinhart en een Seiko). Het valt mij op dat ik 80% gewoon niet of te weinig draag. Zonde, ze verdienen beter! Dus ik wordt nog kritischer. Gek genoeg merk ik dat ik bijna alleen nog maar quartz horloges draag, omdat ik die snel om kan doen zonder dat ik weer de tijd en datum goed moet zetten. Dit heeft mij wel aan het denken gezet…
Maar uiteraard bestellen we nog wel wat bij , maar even rustig aan aangezien mijn woning nog gebouwd wordt en dit al duur genoeg is
Besteld:
Helgray Blue Racing Chronograaf
Op het moment dat mijn huis opgeleverd wordt heb ik natuurlijk weer een goed excuus om een mooi horoge te kopen :)-D
Momenteel staan de volgende horloges op het lijstje om deze taak te vervullen:
-Alpina Starttimer Big date
-Hamilton Jazzmaster Slim h38615255
Maar goed, wellicht wordt het wel iets heel anders, ik heb nog 7 a 8 maanden de tijd
Een Meistersinger aanschaffen
In 2015 hoop ik wat meer horlogebudget vrij te kunnen maken, voor het geval er een D1ver One wordt aangeboden door het fantastische HF team dat nu de P1lot One verzorgt. En zo niet, dan ga ik eens shoppen bij Magrette denk ik. Of Tissot… Of Hamilton… Of Tudor… Damn, laat ik eens beginnen met een winnend Staatslot.
De loterij winnen
Of een Florijn… na het zien van de site van mede forum lid hhe…
Ik ga op jacht naar een mooie Seamaster Jedi…
Wat voor werk zoek je precies, misschien is hier wel iemand die je op weg kan helpen?
gschoots Schreef:
Wat voor werk zoek je precies, misschien is hier
wel iemand die je op weg kan helpen?
==================
ruim dertig jaar ervaring in de accountancy, boekhouding, fiscale zaken,
die hoek.
ondernemers, zzp-ers die een boekhouder zoeken kunnen zich ook melden.
Afstand geen bezwaar.
In 2015 leren om horloges goed te kunnen servicen. En niet te vergeten om de ultieme rommelmarkt horloge koning te worden :).
Op de wishlist, Heuer Monaco en willekeurige Rolex.
Daarnaast iets minder obsessief horlogeforum checken… B)-
(tu)
Patek Nautilus!
Opruimen.
Scudo Schreef:
Wat ik het liefste wil is dat mijn vrouw weer
beter wordt.
Maar wat hier, volgens mij, bedoeld wordt is op
horloge gebied
Dat is het aller belangrijkste…
Hopelijk een van deze Tissot’s Chemin des Tourelles squelette:
Fijne dagen en voorspoedig 2015!
…
…
.
Tom Koerts Schreef:
Patek Nautilus!
Wow. Subliem!
Op horlogegebied eigenlijk geen plannen. Heb momenteel een dodelijk trio (+ nog wat) in mijn bezit waar ik denk ik wel even mee vooruit kan. Buiten dat één groot iets om naar uit te kijken in 2015: een tweede spruit!
Ik verkoop al mijn horloges in 2015 en ga van het geld een mooie Omega DeVille kopen daarna niets meer;)
Plan voor 2015:
meer handel, iets meer verdienen en dan bij de gratie gods eventueel een Planet Ocean big size.
Eerst maar eens beginnen met meer handel doen, helaas is de kunstwereld aardig ingestort de laatste jaren
Hennie Schreef:
Ik verkoop al mijn horloges in 2015 en ga van het
geld een mooie Omega DeVille kopen daarna niets
meer;)
De Premier toch niet?