Deze Royal Orient…
Had ooit de kans gehad om hem voor 600$ te kopen maar de invoertaks schrok mij af.
Als ik nu opnieuw de keuze zou hebben…
Deze Royal Orient…
Had ooit de kans gehad om hem voor 600$ te kopen maar de invoertaks schrok mij af.
Als ik nu opnieuw de keuze zou hebben…
Ik zoek al enige tijd (zij het redelijk passief…) een gevouwen oyster schakeltje voor een schappelijke prijs. Stiekem heb ik mijn hoop op @Ronald gevestigd , maar… als iemand anders er eentje over heeft houd ik mij natuurlijk ook aanbevolen!
Dat is idd een mooie om toe te voegen. Dan is het ook nog moeilijk om een mooi exemplaar te vinden. Eenmaal gevonden dan zijn er weer genoeg kapers die de prijs nog onaantrekkelijker maken.
Hoop dat je een keer een mooie tegen komt en ik ook.
Thanks. … jij ook succes … ooit…ooit
…Een Diamond Flake zou trouwens ook erg gaaf zijn
Aaah, opgelost jij de Diamond Flake ik de Chronometer!
Speaking of chronometers. Hoe is het met die x8 chronometer van jou Nils?
Hahahaha…
Tja…ligt al vanaf september 2018 bij een horlogemaker…al een paar keer gevraagd maar de man heeft het druk blijkbaar
Dat is mooi waardeloos. Als het zo lang duurt zou ik hem ophalen en naar een ander brengen. Dat zijn termijnen die je als professionele horlogemaker niet met goed fatsoen aan je cliënten kunt verkopen. Behalve natuurlijk als er een onderdeel niet te vinden zou zijn, dan is het anders uiteraard.
Geld, heel veel geld zoek ik
Eigenlijk heb ik alles al en ben ik erg tevreden.
Gek genoeg blijf ik impuls-aankopen doen.
Dit terwijl mn moeder altijd zegt: 'Als je iets wilt kopen, vraag je dan eerst af of je het ècht nodig hebt. Het antwoord is dan bijna altijd ‘nee’.
Zo zag ik laatst in D een vintage Rolex handwinder met linnen dial… helaas nu weer weg. Verder nergens gezien. Zulk soort aankopen dus, bedoelt mijn moeder…
Leuk topic!
@Sammie: Snap ik. Ik kom ook niet verder dan een @stefanketelaars boom…
On topic:
Dit horloge van Jean Marcel zoek ik al heel lang. Mijn opa had hem (had wel een hippe opa al zeg ik het zelf). Mijn opa was net als wij dol op horloges. En deze droeg hij het liefst. Toen hij overleed 10 jaar terug, vroeg mijn vader of er iets was dat ik graag zou willen hebben. “Ja 1 item graag, het Jean Marcel horloge”… Maar hij was nergens meer terug te vinden. Tot de dag van vandaag is hij niet boven komen drijven. Dus vooral om sentimentele waarde zou ik graag weer zo’n horloge willen hebben. Het mooiste zou de originele geweest zijn geweest, maar dat zit er niet in.
Wat moet dat dan vervelend zijn, dat ik één van weinige SARB037’s in Europa weg ga geven buiten het forum om.
Ik zal vanavond eens even een rijtje posten…
Ik vroeg me al af wanneer je reactie zou komen
Opzich een goed teken dat je iemand hebt gevonden die SARB037 waardig is natuurlijk
Deze Halios SFII, met of zonder datumvenster. De weinige exemplaren die ik tegenkom, hebben zo’n leliijke bezelring.
Dat is zeker…ik ga ze binnenkort ophalen, de winkel is ook alleen open op Do.Vrij en Za
Deze zoek ik regelmatig. Het zijn spijtverkopen. Als ik ze zie zijn ze vaak veel duurder dan mijn verkoop prijs.
Lag zaterdag nog in de vitrine van een juwelier in Dordrecht (heeft geen webshop)