Wat zou jij doen?

Mij jouw mening ook niet. Heb liever een mening van iemand die normaal reageert.

En dat dansje? Valt wel mee, aangezien ik die premium zelf al heb mogen aftikken :smiling_imp:

Zuur vandaag?

Zou nooit gele OP41 kopen. Eerst de hunt… en daarna gaat ie denk ik vervelen.

Cheers.

Ik zuur? Nee hoor :sunglasses: Reageer alleen op jouw reactie.

De gele lijkt mij leuk voor erbij. De Pelagos zal meer de dialy blijven, de andere meer voor erbij ter afwisseling.

Keuze van forum lijkt vooralsnog duidelijk trouwens…:ok_hand:t2:

Heb ik gemist dan, en nu ?

1 like

Nee nee, de 116234 is weggegaan ten faveure van de 116233. Denk dat je ze even door elkaar haalt.

De 233 blijft mooi bij mij :heart_eyes:

1 like

Heb je een zwarte Pelagos?

Klopt. Ik heb een 2-liner: die is er alleen in het zwart.

Zo’n gele OP vloekt toch met alle kleding die je draagt lijkt me. Wel leuk voor Pasen, maar dan wil ik een ovale.

Dat is ook zo.

1 like

41 mm datejust en pelagos 2 liner. Dat zijn namelijk echt 2 verschillende horloges terwijl voor mij de Hulk en de 2 liner in dezelfde categorie vallen qua soort horloges.

1 like

Een Datejust 36 en de Tudor.

1 like

Ik heb een vintage 36 DJ. Heerlijk formaat. De 41 mm ziet er in mn ogen snel opgeblazen uit.

2 likes

DJ houden en de andere Rolex verkopen

1 like

Ik denk dat ik toch de 36mm en 41mm DJ maar ga (proberen te) passen. Als dat ergens al mogelijk is. Hoe vaker ik oude foto’s van mij (en anderen op het forum) zie, hoe meer ik hem toch mis. Vandaar ook de twijfel: Hulk vs DJ (en evt de OP erbij zodra mogelijk).

De Pelagos gaat zoals gezegd zeker niet weg. Dit om meerdere (persoonlijke) redenen en het feit dat dat mijn alleskunner is.

Dank allen voor de reacties. Wordt gewaardeerd!

Ik zou ook voor de datejust en de pelagos gaan. Omdat ze complementair aan elkaar zijn. Met de Hulk en de pelagos heb je twee duikers. Hou je ook nog wat geld over om wat leuks van te doen:). Wat betreft de datejust en het passen. Dat gaat wel lukken, er ligt altijd wel ergens een wanstaltig bling model wat niet verkoopt maar wel de maat heeft waar je benieuwd naar bent:)

1 like

Zo begin ik er ook alsmaar meer naar te kijken. Binnenkort maar even naar Franeker denk ik. Daar liggen ze beide volgens de site :ok_hand:t2:

1 like

liever wel 36 maar dat is mijn mening

1 like

De foto’s van @Drebin hebben mij wel ah twijfelen gebracht idd. Altijd gedacht dat 36 sowieso (veel) te klein zou zijn voor mijn polsen, maar zeker een optie. In ieder geval passen.

2 likes

t valt ook wat minder op en is wat ergonomischer!