Wat zou slim zijn om eerst te kopen GMT - TOG - of een Explorer 2

Haha lijkt me niet nodig.

Daar ga ik op het gemakkie over nadenken en even uitzoeken ivm de lederen band met eindlinks
Heeft ook geen haast die Explorer. Denk niet dat ze niet heel snel zullen stijgen de aankomende maanden

42mm en endlinks zijn aftermarket. Niet Rolex

1 like

Ok
Maar zijn er wel originele voor de 40mm te krijgen

Nee

1 like

Ik vind met witte wijzerplaat op bruine band mooier hoor! @Bertus1 kan je geen demonstratie geven?

1 like

Als ik straks even tijd heb zal ik eens kijken of ik een passende leren band heb😉

1 like

Einde 2019 heeft @Lucky-Luke het niet meer over jubilee maar over croco leer! :crocodile:

3 likes

Haha weinig kans
Maar wel mooi dat leer. Heb die al een x gehad

Deze gehad. Super mooi
Maar te groot en te druk

1 like

Ik dacht ook een horloge met witte wijzerplaat te moeten kopen omdat ik voor de rest zwart had.
Toen ik ze beide naast elkaar zag liggen, vond ik zwart toch mooier. Vanaf toen is de rest van mijn collectie geen argument meer. Ik vind een donkere wijzerplaat gewoon mooier. Punt.

1 like

Ik wil ze ook even kunnen vergelijken want ik heb nu niet voor niets alleen zwart en blauw
Dit is voor mij nog wel even een ding
wit of zwart ?

Daarna nog de zoektocht naar een mooi exemplaar met name de bezel zou voor mij belangrijk zijn.
Persoonlijk zou ik voor de witte gaan, vind die gewoon mooier frisser. Echter bij het nieuwe model vind ik de zwarte plaat weer mooier.

Succes met de afweging 's avonds zal die er iig zo uit zien:

2 likes

Bedankt!

Groene datum?

Jep
Kei exclusief
Oftewel, een premium van 1500,-

:joy::joy:

Phoe, dat vind ik fors.

Nee hoor.
Koopje.
Kijk maar over 2 jaar

Waarschijnlijk wel

:joy: Voorlopig zijn we er inderdaad nog niet vanaf denk ik…

2 likes

Ach, en we vinden het allemaal leuk, want we komen allemaal eens in dezelfde situatie. Wanneer je eenmaal een idee hebt van wat je wilt, wil je er constant over praten.

Gelukkig hebben wij het forum hiervoor! Mijn vrouw haakt altijd vrij snel af namelijk.

2 likes