Dat ligt aan wie je het vraagt, ik hoef hem niet.
Geen probleem, wel een mooie foto.
In volgorde van begeerlijkheid:
Turn-o-graph
Turn-o-graph
Turn-o-graph (@Taconew said it best when he posted 3 photos)
Explorer 2
GMT GS Quartz
GMT Airman Purist
Muhle Glashutte Terrasport GMT
de HFLE GMT
GMT Pepsi
GMT Batman
⦠Heel erg veel andere GMT implementaties
GMT Zwart
Kortom: De GMT Master doet me eigenlijk niks. Grappig genoeg lijkt me dat het beste investeringsobject.
Ik las je post eerst verkeerd⦠Maar ik interpreteer het nu alsof je de GMT zou moeten kopen omdat die over tijd onbereikbaarder wordt.
Man, man, manā¦
Dat weet je niet, wellicht krijgen we weer een economische crisis in combinatie met een totale afkeer van Rolexen en schrijf je erop af.
Boeiend, koop wat je mooi vindt.
Heb je trouwens niet nog een vergulde Velona uit een erfenis waar je in het daartoe bestemde topic kunt vragen wat hij waard is?
De oude GMT master denk ik wel, met de aluminium insert. Die stijgen als een malle. De ceramische is iets milder gestegen. Dan denk ik dat de Explorer relatief harder gaat stijgen. Als we het over de 16570 hebben.
Grote klok voor zoān klein manneke
Wie is dat? Ik wil de Munk zeggen, maar zeker weten doe ik het niet. Zān hoofd is harder gegroeid dan zān polsen, ik voel dat ie van 41 naar 36 zou kunnen zakken.
Buiten dat: niks mis met zān horloge.
hahaha cultuurbarbaar!
Ik ook. Ik zie hem eerder als matige zanger met twijfelachtig oeuvre.
Als (nog)-niet-Rolex-adept valt het me op dat er de laatste tijd ineens veel meet chatter is over turn-o-graphs (niet alleen hier ook). Of verbeeld ik me dat maar?
Hahaha
Maar dat is meestal
Ziet er raar uit zoān groot horloge
Beetjes patserig zo
Ik denk dat het komt omdat dat jij en ik die zo gaaf vinden
Maar Van alle 3 is de TOG het schaars op chrono
Snap er ook geen zak meer van zo
Mischien toch beter die eerst kopen
Maar mijn gevoel zegt de gmt . Denk dat die net wat geliefder is dan de Explorer
Tja heb je ook een punt . Die is eigenlijk interessanter dan de gmt
Echt het allermooist van de 3 vindt ik zeker de TOG blauw of zwart op je raadt het al de jubilee
Pffff
Ik zou voor de Explorer 2 gaan. Horloge met karakter. Je ziet hem minder vaak, daardoor een āconversation pieceā.
Denk overigens dat de Gmtās het snelst stijgen.
Zou er ook een model van rolex zijn die snel dalen ?
Haha
Daar ging het niet om . Ik merk wel dat het om de gmt of Explorer zou gaan om wat het slimst zou zijn omdat de TOG ondergewaardeerd is . Maar wanerr gaan die los .ik mooi exemplaar is ook hiervan moeilijk te krijgen
Ik wil namelijk ook bij elk horloge D&P erbij
Het is idd siske de rat alias The Munk