Zie ze ook weinig voorkomen op het forum denk dat er veel mensen zijn die er net zo over denken.
Hij is functioneel en betrouwbaar maar niet een filmicoon als de Omega. Wel zit er een aardig prijsverschil tussen de twee zover ik weet.
Tissot met dikke zwart lederen band.
Omega of Tissot. Die eerste vind ik persoonlijk een lelijk ding
De Tissot, hands down.
De omega!
Ik heb lang en hevig naar T-touch gekeken, en vervolgens een Citizen Promaster sky aangeschaft. Het touch gebeuren kwam op mij over als een gimmick en de Citizen had betere specs voor minder geld.
Dat was wel een technische aankoop. Sinds ik met de horloge hobby bezig ben heb ik alleen nog maar mechanische horloges gekocht, dus alle drie zouden voor mij afvallen.
De Tissot T-Touch is geen slechte keuze, maar ik heb echt een ongeloofelijke hekel aan sport-merchandising, dus ik zou nooit een NBA/F1/EK/WK/Club of wat dan ook horloge aanschaffen. Dan liever een gewone T-touch.
De Seiko is zo verschrikkelijk lelijk dat ie er bijna cool van wordt, maar toch zou ik die met geen stok aanraken.
De Omega is ook echt heel erg lelijk, maar die heeft nog een zekere gun factor, dus ik zou geneigd zijn om eerst een Gewone T-touch te doen, in staal, en als tweede keuze de Omega.
Sorry. Je vroeg het tenslotte.
EDIT: Neemt niet weg dat ik het waardeer dat smaken verschillen, en het cool vind dat dit soort spul gekocht en gedragen wordt. Voor de duidelijkheid.
Ik vind ze alledrie niet te hachelen, maar als ik moest kiezen, dan maar de Tissot!
Ik heb al twee gewone Tissotās gehad de Expert en de SeaTouch maar ja door iedere keer de batterij te laten vervangen is ook niet ideaal dus daarom een optie op deze solar.
hmm⦠ja iedere zijn ding hoor, laat me wel wezenā¦
maar laat dat krassen een beetje los, gewoon lekker dragen daar zijn ze voor!
Tissot
De Omega of de Seiko.
De Tissot is fantastisch, maar wel erg gewoontjes in vergelijking met de andere twee.
Maar als je de techniek bekijkt van alle drie is de Tissot toch bijzonder.
Mwaaaaaah die Omega??? Rekenmachientje en keuken klok uit 1985 ineenā¦mag je toch geen horloge noemen. Maar ieder zijn ding:sweat_smile:.
Vind het persoonlijk heel moeilijk om negatief over een merk/uiterlijk van een horloge te oordelen als iemand het zelf mooi vindtā¦
De Tissot, without a doubt
Die andere twee vind ik persoonlijk niet erg mooi.
Al vind ik de kleur van de Tissot niet erg mooi.
Ik heb zelf de Tissot T Touch Expert Titanium Solar
De tissot, dat is een topper denk ik.
Eerlijk gezegd vind ik ze alledrie niet heel erg mooi. Voor dat geld is er heel veel leukers te vinden.