Watch this lady, even voorstellen

Dayyummm !!!

Schitterend horloge.

En nee. Niks te groot hoor. Lekker dragen
Juist stoer wanneer een vrouw een Omega Seamaster draagt.

1 like

Okay ik had nog beloofd plaatje te posten van mijn TH, die heb ik net terug van full service beurt:

17 likes

Mooie Omega!
Mauritius is een superleuk (ei)land en je kunt er inderdaad goed en leuk duiken. Het is qua koralen en vissen echter niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Rode Zee of de Antillen.

1 like

Dank @flowert voor deze tips alvast :slight_smile:

2 likes

Je kunt ook eens naar Zanzibar kijken, prijstechnisch gunstiger als Mauritius en ook goede duik en snorkelmogelijkheden, ik vond de ā€œblue safariā€ die in het zuidwesten aangeboden wordt geweldig!
Op Mauritius is het water tussen Flat en Gabriel island de beste snorkel/duik stek imo, wel een stukje varen :grin:.

1 like

De Seamaster wil best een stukje varen. En ik ga mee. Mooie bestemmingen. Moet ik op enig moment wel stoppen met dit forum anders kom ik nooit hešŸ˜‰

4 likes

Hij is Gaaaf!!

Welkom hier! Altijd leuk om te lezen dat een dame dus ook iets met horloges kan hebben. Nou alle andere vrouwen, vriendinnen en scharrels nog (ik wil hier niemand tekort doen want ze bestaan natuurlijk wel degelijk, zeker hier op het forum).

Veel plezier met de collectie :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Welkom !! (Een beetje laag, want ik zie nu pas dit topic.)

Ik kan je weinig aanbevelen voor een vrouwenpols, gezien ik er niet mee vertrouwd ben.

De SKX013 zeker kopen. Bevalt ie niet, dan kan je die makkelijk verkopen met gering verlies.

1 like

@BATMAN ja heb naar de skx13 gekeken, goeie optie Er kwam hier op het forum een mooie citizen promaster binnen, qua formaat ook prima dus die heb ik nu, bevalt goed

4 likes

Toffe klok! Alleen wel erg groot om jouw polsen, vind ik.

Ik zie jou nog wel eens met een mooie Datejust op Oyster met fluted bezel lopen :+1:t2:

Bedoel je de smp of de citizen? Laatste lijkt op de foto erg groot, zie ik, zat bovenop met fotograferen…

Ik zal kijken of ik eens wat vriendinnen kan aansteken met het horlogevirus :wink:

2 likes

Heb je alvast een leuk plaatje ter inspiratie :slight_smile:?

Inderdaad wat groot. Ik denk dat een staalband beter zou zijn.

Ik zag deze op Uhrforum
https://uhrforum.de/armida-a11-mehr-damen-diver-geht-nicht-t277248

1 like

@jeroenderee nou dat lijkt me wel wat :slight_smile:

@BATMAN ja ik begrijp wat je bedoelt, scheelt net weer paar mm

Kijk dat vind ik nou zo leuk van dit forum: ik kom hier in aanraking met modellen en merken die nieuw voor me zijn. Inspirerend (en gevaarlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: )

1 like

Welkom @Nathalie1!

Wat denk je hier van? https://www.kickstarter.com/projects/vondoren/jotunheim-lady-watch-with-ruby-scandinavian-design

Heel eerlijk? Een duiker doet het altijd goed op een vrouw (vooral een pre-ceramic Submariner 16610), maar een Datejust in 36mm (voor jouw pols zeker geen 41mm nemen) met fluted bezel… aiaiaiai dat staat sexy, elegant, klassiek, smaakvol. Vind ik dan he :+1:t2:

2 likes