excuses zak hem weg halen.
Het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb…
Land weller klok van Rolex is ook nieuw kwam tegen in reklame folder in mail vandaag?
En even sneaky de celebration dial uit de catalogus gehaald. Voor zover deze onbereikbaar was, is dat nog even verergerd.
Ja klopt Celebration dial is weg en de zwarte en blauwe plaat zijn mat geworden ipv sunburst
Die burgundy Tudor is nice zeg… Maar had liever een zwarte/gilt dial met burgundy bezel gezien in BB58 uitvoering.
Had er geen erg in dat de Tudor Royal zo’n succes was maar Rolex heeft een eigen versie van een Tudor ontwikkeld, het gaat dus andersom voor deze keer: New Release: Rolex Land-Dweller Watch Collection With Rolex Dynapulse Escapement | aBlogtoWatch
Mee eens. vind alleen op de render de strap er een beetje cheap uit zien.
o wow die had ik nog niet gezien heel mooi. Vind de donkere versie wel mooier.
wow!!!
In die hele rij releases zit eigenlijk niks waar ik echt hebberig van ben geworden, een hoog meh gehalte…
Tudor begint een beetje 911-attitude te krijgen. Elke release moet ik tekst gaan lezen om te weten te komen wat er überhaupt aan minieme dingen veranderd is. Met dat verschil dat ik een 911 wel mooi vind.
Leuk.
En ALS is normaal m’n smaak niet maar die 220.028, hoho. Die is knap.
Coole dingen.
Ikzelf denk ik deze:
Vind een kleuraccent wel leuk bij een worldtimer.
Al met al, 4K voor worldtimer, minder dan 1cm dik, goede maat met 40mm. Wel een winnaar. Van de non limiteds zou ik ook de blauwe nemen.
Cool deze
Bell&Ross release: skeletonized BR03 in 41mm keramische kast. Voor het eerst met numerieke indexen, opgelegd met lume
https://www.watchesandwonders.com/en/geneva-2025/brands/bell---ross
Rolex land dweller
Ik moet zeggen hoe langer de Cubitus er is des te lelijker ik hem vind. De Nautilus is wel echt zo veel mooier…
Sjiek!