Echt een absoluut meesterwerk dit!
Meest complexe horloge ooit toch? Wat kost deze eigenlijk?
Wel een vriendin, maar die heeft een metaal allergie en draagt geen horloges .
Edit; Ow, hij is wit goud, met echt paardenhaar verwerkt op een met de hand geschilderde geëmailleerde plaat.
Lastly, the artisan adheres individual horse hairs, giving the rendering texture and a touch of authenticity. This alone would be compelling enough, but the “Rocabar de rire” has one more trick up its sleeve. Like previous high-end Arceau art pieces, this one features an “on-demand impulse animation.” Push the button located opposite the crown and the horse’s tongue extends or retracts.
Bizar hoeveel moeite hierin gestoken is😅. @Fate_Amenable_To_Change dit lijkt me het ultieme horloge om te wisselen met je nieuwe Reverso, wanneer het potje polo klaar is en je na wat opfrissen aan de Gin zit
Onbetaalbaar want ze hebben er maar 1 van gemaakt.
De Mona Lisa op horloge gebied dus…
Ik vind paarden eigenlijk gewoon kut. Dat wil zeggen, paarden die in het wild gewoon paarden zijn zijn prima, maar paardensport vind ik eigenlijk naar, en als ik ze van dichtbij tegen kom vind ik het maar rare schichtige beesten.
Ik zou nooit iets kopen met een paard er op, en al helemaal niet als er paardenhaar in zit. Yuck. Blij dat de trekker bestaat, zeg maar.
We hebben er twee maar als ik de parkeerplaats oprij krijg ik al jeuk…
Lijkt ieder jaar erger te worden.
Terug OT: die Reverso moet weg!
Inruilen voor een Credor!
Had je vanmorgen niet kunnen bevroeden dat je vandaag zou moeten mededelen dat je paarden kut vindt. En waarom. En daarom niet heel erg warm kan worden van een vlassige onsmakelijke paardenhaar in je horloge. Mooi dit.
En dat met een Reverso om de pols!
Certizine . Nergens meer last van.
Wist ik. Kon het niet laten om de connectie met je NA topic te maken.
Ik heb het filmpje helemaal gezien, maar deze befhengst laat je toch hopelijk aan je voorbij gaan ???
Wow…
Het nieuwe uurwerk (caliber 953) is gewoon 6,65mm dik
Echt bizar mooi.
Wat ben ik blij dat er rijke figuren rondlopen op deze wereldbol, die dergelijke horloges mogelijk maken. Zo kan ik toch nog een beetje meegenieten van dit soort kunstwerken …
Heel veel mooier wordt het niet. Echt geweldig.
1 nadeel. Deze reverso is best flink.
Maar verder perfect.
Edit.
2 nadelen. Ding kost ook een klein fortuin. Lees net $299.000,00. Geen idee of dat voor of na de 31% tariefverhoging is
Uiteraard!
Die zijn niet van paard gemaakt, Henk. Da witte gij ook.
Hee, ik vind sommige modellen van Hermes erg geslaagd. Maar dat ze zoveel moeite hebben gedaan om dan met een stuk onvervalste lelijke kitsch aan te komen… Da’s to zonde.
Ik vind ze verder wel leuk maar dit is wel een nare eigenschap van paarden… Ze zijn veel te groot en in staat om je te vermoorden om zo angstig te zijn
Ik blijf t onvoorstelbaar vinden dat dit horloge echt bestaat…