Watcher68

Enkele dagen geleden een leuke deal gemaakt met @Watcher68. Hij was vanaf het eerste moment super enthousiast over mijn aangeboden Hamilton X-Wind met safari wijzerplaat; een beginnend verzamelaar en overduidelijk een liefhebber die het klokkievirus ook behoorlijk te pakken heeft…
De overdracht verliep relaxed, onder het genot van horlogegebabbel en alle afspraken werden keurig nagekomen. Precies zoals een leuke deal tussen liefhebbers onderling moet lopen!
Patrick, bedankt en graag tot sprekens hier op het forum!
:sunglasses:
Otto

1 like

Mooie vlotte deal gemaakt met @Watcher68. Patrick is een startende enthousiaste horlogeliefhebber met eerlijkheid en open communicatie hoog in het vaandel.
Prima ervaring en anytime again.:+1:

2 likes

Gisteren trip naar Noord Holland gemaakt voor een leuke deal met @watcher68. Onder het genot van een bakkie koffie en toezicht van de “huisvogel” de waar bekeken en met een tevreden gevoel en 1 van mijn grails naar het west-brabantse teruggekeerd. Zeker een aanrader.

Patrick bedankt !

1 like

Eensgelijks @Wezel.
Lang rit moeten maken naar het noorden. Goeie afspraak en weer netjes gehandeld zoals het hoort.
Bedankt en tot ee volgende keer :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Patrick

1 like

@Watcher68

Goede snelle deal. horloge netjes verpakt en verzonden. In staat zoals beschreven.

Ball Racer horloge verkocht aan Patrick.
Snelle en fijne deal.
Bedankt @Watcher68 en veel plezier mee.

1 like

Leuke ruildeal met de Ball van @Watcher68 gedaan afgelopen weekend.
Perfect geregeld… zeer zeker aan te raden.
Tnx voor de vlotte deal Patrick👍

Toffe deal gemaakt met @royke74 mooie Oris voor mijn Ball Racer.
Netjes verpakt. Thnx Roy

In december verkocht ik mijn Bulova Moonwatch aan Patrick en kocht hen net terug. Heerlijk apparaat en perfecte aankoop via hem. Aanrader.

Ko band van Patrick overgenomen.
De tweede maal dat ik iets van @Watcher68 heb gekocht… wederom perfect geregeld.
:smiley::+1:

Horloge overgenomen van @Watcher68.
Ik kan niet anders zeggen dan snelle en heldere communicatie, nette prijs en snelle verzending.

Heb het horloge een dag na aankoop al om de pols. Patrick, bedankt!

Graag tot de volgende keer.

1 like

Watcher68 als koper:
Snelle communictie, snelle betaling, helemaal top!

@Watcher68 heeft vandaag mijn horloge overgenomen. Vlotte communicatie en onder het genot van een kopje koffie bij de McDo ergens in het midden de deal gesloten. Ik kan Patrick van harte aanraden om zaken mee te doen.

Patrick, veel plezier met het horloge! :+1:
En je custom tekening wordt gemaakt. :metal:

1 like

Gisteren naar Noord-Holland afgereisd om daar een echte horloge liefhebber blij te maken met een juweeltje van een uurwerk. Leuk om weeral een lid van dit prachtig forum in levende lijven te mogen ontmoeten. Bedankt Patrick voor de vlotte communicatie, snelle deal en leuke babbel. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst!